yanına gelebilsem..

60 14 3
                                    

Hyunjin son kez olacağından habersiz, jeongin ile her zaman gittikleri sahile gidiyordu.

Bu gün ona duygularını açıklamak istiyordu oysaki.

Güneş batarken jeongin sahilde büyüğünün gelmesini bekliyordu.

Hyunjin çok geçmeden sahile varmıştı, yüzü gülüyordu. İçi içine sığmıyordu.
Koşup Jeongin'e arkasından sarıldı.

"Özledim seni ya"

Jeongin gülümsedi.

"Bende"

'''''

Jeongin büyüğüne yasladigi kafasını göğsünden kaldırdı. Geç oluyordu.

"Sana bişey söylemem gerek"

"Sana bişey söylemem lazım"

Aynı anda söylemelerine gulmuslerdi birlikte.

"Sen söyle Hyung"

Hyunjin Jeongin'in ona ilk defa hyung demesine sasirsa da tepki vermemişti. Sadece bir an önce ona hislerini açıklamak ve kurtulmak istiyordu, fazla heyecanlıydı.

Hyunjin derin bir nefes aldı

"Jeong sana uzun zamandır söylemek istediğim bir şey var. Ve artık zamaninin geldiğini hatta geçtiğini düşünüyorum. Seni sahilde ilk gördüğüm gün..
Sen çok güzeldin, çok şirindin. Ve ilk gördüğüm an tanımak istedim seni. Söylediklerin beni çok etkilemişti, belki de beni mutlu eden küçük sebep sen olursun dedim. Oldun. Ve bu artık bende sadece mutluluk hissi uyandırmıyor, başka duygular da hissediyorum jeongin.."

Hyunjin heyecandan ne diyeceğini karıştırıyordu, jeongin onun bu halini tatlı bulduğundan kocaman gülümsemişti ona.

"Sen benim güneşim ol istiyorum, seninle olmak istiyorum, seni seviyorum jeongin."

Bir süre sadece birbirinin suratlarına baktılar.

Hyunjin korkmuştu. Duygularının karşılıklı olmamasından ve arkadaşlıklarının da bitmesinden.

Jeongin ne düşüneceğini bilmiyordu. Onu seviyordu, ama onu üzmek istemiyordu. Onun kendisini sevdiğini bile bilmiyordu, şaşırmıştı. Bu karmaşık düşünceler başını ağrıtmaya başlamıştı. Bir an sadece onu öpmek ve sonsuza kadar o anda kalmak istedi.
Yaptı.

Jeongin dudaklarını büyüğününkine bastırmıştı, Hyunjin küçüğünün bu hareketine şaşırmıştı ve heyecanlanmıştı.

Bir kaç saniye sonra dudaklarının arasına bir damla karıştı. Jeongin'in göz yaşları yavaş yavaş akıyordu ve öpücüklerine bulasiyordu.

Hyunjin Jeongin'in akan gözyaşlarıni silip narin elleriyle yanaklarıni okşadı.

İkisi de yalnızca bu kısa ,ilk ve son, öpücüklerinin tadını çıkariyordu.

sahil <[hyunin]>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin