Tanıtım

684 31 6
                                    

Bilun. Bir kız. Adı gibi kendide sıra dışı. Ve etrafında ki herkesten farklı. Adının anlamı : Yarım ay. Ve yarım ayın olduğu gece gökyüzü onun farkını ortaya çıkardı. O artık farklıydı.

...

Balo devam ediyordu , Asil Özgür ile birlikte , ben ise Taylan'la konuşuyordum. '' Söylemeye fırsatım olmamıştı. Çok güzel olmuşsun , Bilun. '' Utanarak , '' Teşekkür ederim. İzin verirsen terasa çıkmak istiyorum. '' Onaylama anlamında kafasını salladı. Yanımdan geçen garsonda bir bardak içki alarak terasa çıktım. Ay , tam olarak yarım şeklini almıştı. Sanırım ayın bu evresine 'Bilun' deniliyordu. Ayın ateşimsi parlaklığı , etrafındaki yıldızları sönük bırakıyordu ve yeryüzüne turuncu - kırmızı tonunda renk veriyordu. Korkuluklara yaslanıp , içkimi yudumlamaya başladım. Arkamdan gelen bir varlığı benimsedim. İlk önce Taylan sanmıştım ama değildi. Bir anda belimden kavrayıp beni haraketsiz bıraktı , '' Sakın ses çıkarma , Bilun. Beni kimse göremiyor. Eğer çığlık atmaya kalkarsan seni deli sanarlar. '' nefes nefese kalmıştım , boğazıma bir yumru oturmuş ve yutkunmamı engelliyordu. Birinin beni görmesini ya da bunun bir kabus olması üzerine Tanrıya yalvarıyordum. '' Ben yarım ay. İsminin anlamıyım , Bilun. Sen normal bir insan değilsin. Seçilmişsin ve bu geceye aitsin. ''

...

Hikayemin kapağında ve hikayemde yer almayı red etmediği için Ercan Orta'ya teşekkürler.

BilunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin