B1- '' Balo. ''

503 30 0
                                    

Kabinin içinde yavaş yavaş giyinirken Asil'in sesi ile irkildim , '' Hadi ama , Bilun. Buraya seni beklemeye gelmedim ben giyin ve şu vücudunu görelim. Böyle gidersen sen giyinene kadar balo bitmiş olacak. '' Cevap vermeden hızlandım. İnsanlara karşı yeterince karanlık ve soğuktum. Bunun sebebi tek başıma büyümüş olmamdı ve güçlü olmam gerekiyordu. Genellikle ' erkek gibi ' tabirini benim üstümde kullanırlardı. Şu lanet olası mezuniyet balosu yüzünden bir elbise seçmeliydim ve balonun sonunu bir kenarda içkimi yudumlarken beklemeliydim. Asil'i sinirlendirmek ve o cırtlak ses tonunun kulağımı tırmalamasına izin vermeden kabinden çıktım. Ve üzgünüm o faciadan kurtulamadım. '' Oha ! Biluuuuun. Bu sen misin ? Benim sert kızım nerede ? Üzgünüm Bilun. Bu baloda yanımda dolaşamazsın. '' Garip bakışlarla ona bakıyordum. '' Seni yanımda gezdirirsem bana erkek kalmayacak. Bu fiziğini iğrenç oduncu gömleklerinle ve siyah pantolonlarınla kapatıyordun demek. Aferim sana. Tam bir felaketsin. '' Bu dediklerinin genelini ciddiye almayarak tek noktaya odaklandım, '' Ne ? Gömleklerimin nesi var ? Gayette de güzeller. Ben böyleyim. '' dedim gözlerimi devirerek. '' Ben bunu alıyorum , Asil. Çıkalım şu mağazadan. Kendimi yeterince kız gibi hissediyorum. '' Alaycı bir bakış atarak kabine geri girdim. Bu elbisenin içinde kendimi savunmasız hissediyordum. '' Seni bir daha bu kadar uzun süre beklemeyeceğim ! '' diye haykırdı , Asil. Cümlesinin ardından kabinden çıkıp kasaya doğru yürüdük. Ödemeyi yapıp kendimizi alışveriş temalı caddeye attık. Asil'in haberi olmadan takdığım kulaklığımdan gelen şarkıyo odaklanmıştım ki inanmalısınız Asil'le alışverişe çıkılmamalı. '' Oha ! '' Diye haykırdı. '' İndirim var. Ayakkabılar bizi bekleyin. '' Asil'e özür dileyen bakışlar attım. Anlamış olmalı ki suratı birden düşüverdi. '' Üzgünüm , Asil. Eve gitmem lazım. Yani bilirsin yoruldum. '' Asil'in en çok bu huyunu seviyordum. Ve kendime bazen - çoğu zaman - sorduğum sorunun cevaplarından biri idi. ' Asil'le niye arkadaşım ? ' anlayışlı birisi başka , biraz düşündükten sonra sadece anlayışlı birisi olarak kısa bir cevap verdim iç sesimle konuşurken. '' Tamam. '' Dedi ve sarılıp birbirimizden ayrıldık. Şimdi ise önümde koca bir yol vardı.

...

'' Ah Tanrım ! Şu anahtarların hepsini neden aynı yapmamışlar. '' Diye söyleniyordum bir yandan da doğru anahtarı bulmaya çalışarak. '' Ohh. '' Kapıyı açıp , her şeyi kenara fırlatıp kendimi koltuğa bıraktım. Evet saatlerce spor yapabilirim ama bu alışveriş beni yoruyor. Fazlasıyla. Kendimi güçlükle kaldırıp siyah ağırlıklı odamdan üstümdekileri fırlatarak geçerek banyoya ulaştım. Duşa ihtiyacım vardı. Şortum ve sudyenim kalmıştı ki ; Aynanın karşısında durup kendimi izledim. Asil'in dediklerine takılmıştım. Övülücek bir kız mıydım ? Kestane rengi saçlarım , ela rengi gözlerim , düzgün bir çene ve burun yapım. Göğsümün bedenime orantılı büyüklüğü ve ince olan belim. Kendimi farkedemiyordum ki fazla aynayla içli dışlı olmadan kendimi soğuk sulara bıraktım.

Duştan çıktığımda saat , 19.47'idi. Üstüme askılı ve altımada şortumu çekip kafamda havlu ile odamdan geçip kendimi televizyonun karşısına attım. Son haberlere denk gelmiştim ki , '' Genç kızın bedenine olan nefreti canına maal oldu. 18 yaşında Anoreksiya teşhisi konuldu ve 1.63 boyunda 73 kilo iken 35 kiloya düşüp bunu kaldıramayınca genç kız odasında ölü bulundu. '' İçim ürpermişti. Çok üzüyordu beni böyle şeyler. İnsanların önyargıları sebep oluyordu böyle şeylere. Ağızların çıkan tek bir cümle bir kızın hayatından vazgeçmesine sebep oluyordu. Fazla üstünde durmadan televizyondan dizimi bulup uyku modumu aldım.

...

Koltuğun üstünde uyuya kalmıştım ve üstelik televizyon açık kalmıştı. '' Ah Tanrım ! Öğrenciyim ben. '' Diye ahlayarak televizyonu kapattım. Her yerim tutulmuştu ve ne ! Balo bugündü. Banyoya koşarak elimi yüzümü yıkadım. Elime telefonumu aldım ve tam düşündüğüm gibi ' 27 cevapsız arama '' Asil gine hünerini göstermişti. Asil okuldan tek kız arkadaşım ve evet baloya Taylan ile gidiyorum. Taylan okulda pek tanınmasada yakışıklı ve kalıplı - abartmayarak - bir çocuk. Ah , evet. Ondan hoşlanıyorum. Toz pembe hayallerimden uyanıp Asil'e geri döndüm.

'' Bana hazır olduğunu söyle , Bilun. ''

BilunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin