*POV KIM*
"Nee, Rob! Nee, laat los!" Het is al te laat. Hij laat me los en ik val in het zwembad, met al mijn kleren aan. Ik ga kopje onder, en snak zodra ik boven ben naar adem. Ik zie Matthy een foto maken, dus ik steek mijn middelvinger op. Ik klauter het zwembad uit en begin Rob te slaan. Hij duikt lachend in elkaar. "Hey, doe even normaal joh." Ik kijk geïrriteerd achter me. "Hartelijk bedankt voor het verpesten van dit leuke tafereel, van Heest. Kom op zeg, heb je geen humor?!" Hij doet als hij me na praat, en ik negeer hem maar. Hij mag mij echt niet, en ik hem niet. Boeie, de rest van de jongens zijn super.
"Mag ik wat kleren van jou lenen? Gezien het feit dat ik zeiknat ben?" Milo knikt, dus ik loop het vakantie huis binnen. We zijn in Ibiza, voor 3 en een halve week. Een grote villa, met zwembad dus. Ik pak wat kleren uit Milo's kast. Natuurlijk heb ik eigen kleren mee, maar die van hem zijn veel fijner. We zijn nu bijna een jaar samen, en elke dag word ik meer verliefd op hem. Ik kan het gelukkig ook goed vinden met de andere bankzitters, behalve Koen dan. Ik kleed mezelf om, en pak een waterpistool. Ik vul het met een blikje bier, doe het in de zak van de Bankzitters broek en loop onschuldig naar buiten.
"Zo beetje opgeknapt?" "Ja, thanks Matt." Ik ga achter Rob staan en doe alsof ik gebeld word. "Hmm. Ja. Moet dat echt? Nou ja, doen dan maar". Ik begin Rob helemaal onder te spuiten met het bier. Hij duikt lachend ineen. "Ik haat water! Of, wacht. Het is bier!" Ik doe hem na "hET iS biEgHH". Ik krijg een klap, en we lopen met z'n zessen naar binnen, om te gaan eten. Terwijl ik en Raoul pannenkoeken maken, zoeken de jongens een leuke film uit.
*POV MATTHY*
"Wat voor film willen we?" "Horror" zegt Milo meteen. "Seks" Koen. "Actie" Rob. "Romance!" roept Kim vanuit de keuken. "Wat dachten jullie van een komedie?" Ik stem in met Raoul, en de rest volgt snel. Zodra de pannenkoeken klaar zijn, zet ik de film aan, maar die word snel weer stilgezet. "Wat is er Milo?" "We hebben geen stroop!" hij rent naar de keuken. "Ook suiker graag!" roept Rob er achteraan. Hij komt terug met een pak suiker, en twee spuitflessen stroop. We doen een beetje over onze pannenkoeken, en de film kan nu echt beginnen.
"Nou, misschien moeten we even een videootje opnemen. Wat word het?" "Quizje?" "Nah, dat word saai. Iemand een idee?" "Wat dachten jullie van een zwemwedstrijd? In het zwembad?" Ik kijk naar Kim en vertel haar dat het een uitstekend idee is. "Oké, maar Kim, wil jij op YouTube in je bikini of doe je gewoon kleren aan, zoals wij?" Voordat ze antwoord kan geven, komt Koen ertussen. "Ho eens even, waarom doet zij mee?! Ze is geen bankzitter!" Milo gaat naast Kim staan en slaat een arm om haar heen. "Nee, maar ze is mijn vriendin." Kim geeft Milo een kus en haalt wat oude kleren.
*POV KIM*
Ik loop in oude kleren weer naar beneden, en nu valt het me pas op dat Raouls baard alweer bijna helemaal is aangegroeid. De camera gaat aan. "Dames en heren, jongens en meisjes. Hallo bij een nieuwe video. En niet zomaar eentje. Een video op vakantie. We gaan vandaag een zwemwedstrijd doen, in het zwembad in de tuin. Even voor de duidelijkheid, mijn vriendin zit ook in de video's, want die is mee." Ik bijt op mijn lip. Hoe hij dat zegt...
"DRIE, TWEE, EEN... START!" Ik duik tegelijk met Koen het zwembad in. Hij komt snel weer boven, maar ik blijf nog even onder. Ik ga verder met de borstcrawl. Ik en Koen tikken tegelijk de kant van het zwembad aan en zwemmen weer terug. Ik ben er bijna, maar dan word ik onverwacht aan mijn benen terug getrokken. Ik ga kopje onder, zonder dat ik het verwacht had. Snakkend naar adem kom ik boven en zie ik hoe Koen de volle laag krijgt.
*POV MILO*
Wat denkt die lul wel niet? Dat hij even aan mijn vriendin gaat zitten? Ik ga voor hem staan, en voel me weer eens heel groot. "Wat denk jij wel niet! Ze stikte bijna!" "Jongens, jongens, het valt wel mee, ik ben oké. Koen wilde gewoon heel graag winnen, dat kan ik wel." Ik werp Koen nog even een blik toe, en loop dan naar Kim en knuffel haar. Ik denk glimlachend aan volgende week, als we 1 jaar samen zijn. Ik neem haar mee naar Disneyland, ik heb de kaarten al. Het koste flink wat, maar het is het waard.
Nadat we de video hebben opgenomen, besluiten we om eten te bestellen. Sushi, komen we snel over uit. Tijdens het eten hebben we een paar goede gesprekken, en we vertellen elkaar anekdotes. Om kwart over acht zijn we klaar, dus besluiten we nog even WIDM te kijken, we sluiten Koens telefoon aan op de tv.
Na WIDM besluiten we te gaan slapen. Ik loop naar onze kamer en ga liggen. Kim komt naast me en ik geef haar een kus. "Trusten schat". Volgens mij slaapt ze al.
*POV KOEN*
Ik kan niet slapen. Ik heb een raar gevoel in mijn buik, ik weet niet wat het is. Ik besluit een slaappil te nemen. Die nacht droom ik raar.
Eerste deel lets go. Ik heb de hele storyline in mijn hoofd gepropt, het ontploft bijna. Een ding is zeker: Dit word geen klef liefdesverhaal...
Adios!
JE LEEST
Isn't it lovely... // Bankzitters fanfiction
Fanfiction!kort verhaal! Wat als je leuke leventje een verschrikkelijke draai krijgt? En je samen met je beste vrienden in een spel komt, waar je helemaal niet in wilt komen? Wat doe je dan? Regels zijn er niet, behalve 1: Don't swear...