@jinnie.hwangxie: Bebeğim, sonunda bu saçmalıktan kurtuldum!
Müşterilerin benle iletişim kurabilecekleri her yolu kapattım.
IP adresleri, gizli buluşma noktaları ve benimle iletişimlerinde aracılık yapan herkes.
Artık bitti, sadece izimi kaybettirmem lazım.@songsandcats: Beni de yanında götüreceksin değil mi?
Konuşma dilinden bunun tam aksini düşünüyormuşsun gibi bir izlenim aldım.@jinnie.hwangxie: Çocukluğundan beridir bu şehirde yaşıyorsun.
Tüm anıların, tüm mutlulukların bu şehirde.
Bundan dolayı seni yanımda götürmem bencillik olur.
Benimle bir ilgin olduğunu anlayamazlar, bu konuda endişelenme.
Anlarlarsa bile hemen güvenli yeri biliyorsun, eğer bu da bir çözüm olmazsa beni ara.@songsandcats: O zaman sırf seni görebilmek için her gün belaya atlamam gerekecek desene.
Hyunjin-ah ben güvende olmak istemiyorum.
Ben seni istiyorum.
Neden beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyorsun T^T@jinnie.hwangxie: Senin iyiliğin için bunu istiyorum, huzurlu ve güvende olmanı istiyorum.
Seni istemeden kırabilirim veya kötü davranışlar sergileyebilirim.
Sadece benim yüzümden yorulmanı istemiyorum.@songsandcats: Ordan bakınca hayatımdaki tek problem senmişsin gibi mi duruyor?
Tanrı aşkına, seninle tanışmadan önce hayatıma son vermek için gün sayıyordum ben.
Seni seviyorum; sadece iyi yanlarını değil, kötü yanlarını da.
Daha doğrusu kötü diye adlandırdığın basit hatalar.
Hepimiz sinirlenebiliriz ve bu anlarda ağzımızdan istemsizce kötü şeyler çıkabilir, önemli olan hatanın farkına varman.
Seni her halinle seviyorum; gözlerin kısılana kadar gülümserken de, içinde milyonlarca yıldızı barındıran güzel gözlerin ağlamaktan şişmiş ve kızarmışken de.
Kendini benden mahrum edip her şeyimi elimden alma.@jinnie.hwangxie: Lino-sshi sen gördüğüm en tatlı şeysin.
Ama hata yaptığımda beni uyar olur mu,bazen bunları fark edemeyecek kadar aptal olabiliyorum.@songsandcats: Uyarırım Hyunjin-ah, lütfen rahat ol sadece~
Hatalarımızı birlikte düzeltiriz, olmaz mı>-<@jinnie.hwangxie: Düzeltiriz bebeğim.
Neden bu kadar tatlısın/
Ah tanrım,delireceğim/
Awww/@songsandcats: Niye yazıp yazıp siliyorsun Hyunnie?
@jinnie.hwangxie: Uh,yakalandım desene.
Hyunnie mi?@songsandcats: Evettt, Hyunnie (♡-♡)
Sabaha kadar sana Hyunnie diyebilirim.@jinnie.hwangxie: Ufacık parmaklarınla pıtı pıtı mesaj yazdığını hayal ettim de, bence buna gerek yok bebeğim.
Hem parmakların yorulur, daha güzel bir fikrim var.@songsandcats: Çok merak ettimmm!
Fikrin ne peki Hyunnie ^-^@jinnie.hwangxie: Yanına geleyim ve minicik yanaklarına öpücükler kondurayım, ne dersin MinMin?
@songsandcats: Çok güzel olur Hyunnie~
Minmin mi/
Buraya geldiğinde beni utandırmanın bedelini ödeyeceksin Hwang Hyunjin/
Çabuk gel ama olur mu, kendini daha fazla özletme.@jinnie.hwangxie: Bebeğim beni özlemene gerek yok çünkü ben her zaman yanındayım, fiziksel olarak olmasa da.
Aramıza kat edemeyeceğimiz kadar büyük mesafeler girerse de.
Aşamayacağımız engeller çıkarsa da.
Sana olan sevgim hiç değişmeyecek MinMin, aksine her geçen gün inanılması güç bir şekilde sevgim katlanarak artacak.
Seninle farklı cehennemlerde olsam da Ruhum hep aynı sokaklarda.@songsandcats: Hey, seni aptal gelincik!
Ağlıyor musun yoksa ben mi yanlış görüyorum?@jinnie.hwangxie: Özür dilerim bebeğim,ağlamayacağım.
Hem sen nasıl görüyorsun?
Huh/@songsandcats: Sadece hissettim, bir anda içimde kötü hisler oluştu.
Hadi ama birbirimizi daha fazla bekletmeyelim Hyunnie gel hemen~
[konum]@jinnie.hwangxie: Konuma gerek olmadığını biliyorsun değil mi MinMin?
@songsandcats: Seni huysuz gelincik (ಠ_ಠ)━☆゚.*・。゚
Hemen gel!@jinnie.hwangxie: Kızma ama, geliyorum bebeğimm♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Never Know-[HyunHo]
FanfictionCan everybody see how much pain i'm in? ❥"Blackpink-You Never Know" şarkısından esinlenilmiştir.