______
İzuku mutluydu, All Might'la karşılaşmıştı. Ama aynı zamanda üzgündü, All Might ona dolaylı yoldan kahraman olma isteğini unutmasını söylemişti. Fakat Deku bundan vazgeçerse yaşamak için sebebi kalmazdı. 1 numaralı kahraman bile ona vazgeçmesini söylese ' ki söylemişti ' yinede vazgeçmezdi.
Deku sol taraftaki kaldırımda yürürken sağ tarafta bir kargaşa olduğunu ve büyük bir kalabalığın bir tarafa baktığını gördü. Birkaç kahraman gelmiş , ve etrafta polisler vardı.
Deku merakına yenik düşüp kalabalığın arasından geçip ne olduğuna bakmaya çalışmıştı. Gördüğü şeyle korkmuş, duraksamıştı.
Bir villian 'bugün gördüğü 2.' bir kadını ve bebeğini esir almıştı. *Tamam arkadaşlar burada Bakugou ve şu sümük gibi olan villian sahnesi gerçekleşecek sadece Bakugou yerine bir kadın ve bebeği var*
İzuku öylece bakarak duramazdı, birşeyler yapması gerekiyordu. Elinden hiçbirşey gelmiyordu. Şuan herkes All Might'ın gelip onları kurtarmasını bekliyordu, fakat Deku All Might'ın gelemeyeceğini biliyordu. En azından ufak birşeyler yapmalıydı, elinden birşey geliyor olmalıydı!
Deku'nun bacakları kendi kendine hareket etmeye başlamıştı. Doğrudan karşıdaki villian'a doğru koşuyordu. Çantasını çıkartıp villian'a fırlatmıştı. Villianın dikkati dağılmış ve bir kaç saniye dekuya bakmıştı. Deku ise elinden gelebilecek en iyi şeyi yapmaya çalışıyordu. Deku villiana yumruk atmaya çalışıyordu. Villian ise alayla Deku'ya gülüyordu. Deku'nun yumrukları boşa gidiyordu. Fakat Deku amacına ulaşmıştı. Villianın dikkati dağılmıştı. Tam o sırada All Might kahraman formu ile villianın üstüne gelmiş ve onu yakalamıştı. Deku duraksadı, All Might nasıl kahraman formuna dönebilmişti? Deku birsüre All Might'a baktı. All Might ikinci kez Deku'ya teşekkür borçlu kalmıştı.
Deku yurda çok geç kaldığını fark etmişti. Aceleyle çantasını toplayıp yürümeye başladı. Ara sokaklardan birisine girdiğinde. Arkasından hızla gelen bedeni yeni fark edebilmişti.
"Sana tekrar teşekkür borçluyum genç adam!"
Deku arkasını dönüp karşısındaki bedene baktı.
"A-all Might.., sen.. nasıl formundasın?"
Deku'nun sorduğu soruyla? All Might'ın gözleri parlamıştı.
"Senin içindeki kahraman olma isteği bana güç verdi.."
Deku biraz sessiz kaldı. Ve All Might konuşmaya başladı.
"Genç adam! Sen bir kahraman olabilirsin!"
Dekunun gözleri parlamıştı.
"..ama.. bir özgünlüğün olması gerek.."
Ve hayal kırıklığı.. Deku kafasını eğmiş içini kötü düşünceler ile dolduracakken All Might konuşmaya başlamıştı.
"Bu yüzden! Benimkini sana vereceğim!"
"Hı?"
Deku şaşkınlıkla All Might'a bakarken All Might 32 diş gülümseyerek Deku'ya bakıyordu. (Fav Might profili)
"..aslında benimde özgünlüğüm yoktu."
"Haa?"
"Benim gücüm One For All , atalarımızdan beri nesillerden nesillere aktarılan bir güç. Vücudumdaki yara yüzünden de gücümü kullanma zamanım kısıtlı, ve bu gittikçe kısalacak, benimde bu gücü devredecek birisine ihtiyacım var. Ve orada senin içindeki kahraman olma isteğini gördüm, yalnızca birisini kurtarmak için kendini tehlikeye atışını. Bu yüzden seni seçtim. Hemen cevap vermek zorunda değilsin. Varisim olmak iste-"
"ALL MİGHT!!"
Deku göz yaşlarını tutamamıştı. All Might ise ne olduğunu anlamaya çalışmıştı.
"Ben.. ben bunu çok istiyorum! "
All Might bu kadar hızlı cevap alacağını beklemiyordu, ama sevinmişti.
All Might elini Deku'nun kafasına götürmüştü.
"O zaman yarın başlıyoruz."
"B-ben İzuku Midoriya! All Might'ın gücüne layık olacağıma söz veriyorum!!"
All Might gülümsemişti.
#######
Deku sonunda yurda gelmişti, ve gerçekten geç olmuştu. İçeri girdiğinde kendi katlarının sorumlusundan özür dileyip durumu açıklamıştı, tabii sadece bir kısmını.
Deku odasına girince Todoroki'nin kitap okuduğunu görmüştü. Todoroki bir iki saniye kadar Deku'ya bakmış ve geri kitabına dönmüştü. Deku'nun üstü biraz dağınıktı, kavgadan çıkmış gibiydi, ama bu daha iyi hissettiriyordu. Sanki mutluluktan uçacak gibi hissediyordu. Çantasını yatağına bırakıp birkaç kıyafet aldı. Banyodan üstünü değiştirip geri içeri geldi.
Deku yatağına oturup çantasını kurcalamaya başladı. Birsürü bilgi yazıyordu içinde. Bir süre Todoroki ile ilgili birşeyler yazmayı da aklına not etmişti. Daha sonra ise All Might ile ilgili olan bir sayfa açıp boş bir kısmına bugün öğrendiği birkaç şeyi yazmıştı.
One For All..
Birkaç şey daha not almıştı. Daha sonrada defterini kapatmış ve çantasını düzenlemişti.
Yorganın altına girmiş , Todoroki'ye iyi geceler dinledikten sonra kafasını yastığa gömerek tüm gün olanları düşünmüştü. Bugün ilaçlarını bile içmemişti. Ve bunu fark etmemişti bile.. Heyecandan neredeyse uyuyamıyordu. Tüm şansımı bu gün kullandım diye düşünüyordu. Kendisini uyumaya zorladı, ertesi gün dinç uyanması gerekiyordu.
_____
Evet yine kısa oldu , bazı yerleri uyarlayarak yazdım çünkü animeyi direk fice geçirmek istemedimm neyseee umarım sonu saçma bir yere gitmez jdhdhdh
Düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralar - bakudeku
FanficKatsuki Bakugou İzuku Midoriya'nın ona en çok ihtiyaç duyduğu zamanlarda ona yalnızca acı vermişti Bakudeku #1 -> 20.01.2022