Ölmeyen biri vardı, belki bir tanık ya da katil. Bu adam etrafta dolaşıyordu, insanlar tehlike altındaydı...
"Bay Kim, adamı bulduk!"
"Hemen sorgu odasına alın, ben geliyorum."
"Tabii efendim."
•
"Zorluk çıkarmayın ve anlatın bay Park?"
"Benden ne istiyorsunuz? Ne anlatayım ki..."
"Ölen çocukları nerden tanıyorsun?"
"Ölen çocuklar? Pardon ancak olay hakkında bilgim yo-"
"YALAN SÖYLEMEYİ KESİN!"
"Yalan söylemiyorum ki? Beni aldınız getirdiniz buraya aniden açıklama bile yapmadınız beni nerden buldunuz?"
"1 hafta önce pazar günü kamerada görüntülendin ölen çocukların arabalarının arkasından geliyordun araban ile, ayrıca yanında görünmeyen biri varmış gibi haraket ediyordun o 5 çocuk nasıl öldü anlatmaya başla."
"Aman tanrım, o yoldan gitme sebebim sevgilimin yanına gitmemdi... Dağ evimize gidicektim geç kalınca o yola girdim boş olur diye hatta çok iyi hatırlıyorum, o arabalar sola gitti hani orda bir kesim var ya. Bende biraz daha ilerleyip sağa geçtim, sağ taraftan geçtikten 10 dakika sonra dağ evine geldim. Ayrıca müzik dinliyordum ve bir andan eşlik ettim olay bu"
"Sevgiliniz... Hmm, onu da bir kaç gün buraya almamız gerekicek... Adı neydi?"
"Onu karıştıtmam bu olaya, istersen beni içeri at sikimde değil! O zor zamanlar geçiriyor bir de buna karıştıramam!"
"Sadece tanıklık yapıcak! Daha fazla zorluk çıkarma. Ya söylersin ya da dağ evine küçük bir ziyarette bulunuruz, bu onu daha da korkutur?"
"Sikik herif! +8********** telefonundan arayın, onu korkutursanız-"
"Kes! alın şunu içeri. Sevgilisi gelene kadar orda kalıcak!"
•
"Alo?"
"Merhaba efendim, bay Park'ın sevgilisi ile görüşüyorum değil mi?"
"Evet? Ona bir şey mi oldu?"
"Hayır kendisi gayet iyi, şuan karakolda sizinde buraya gelmeniz gerek!"
"Tamam hemen geliyorum!"
•
"Bayan Park, 1 hafta önce pazar günü neredeydiniz?"
"Biz her pazar sevgilim ile dağ evine gideriz, yani oradaydım."
"Peki, bay Park o gün ne kadar geç kaldı?"
"Hmm... Yani en fazla 25 en az 10 dakika. Beni aradı, geç geleceğini bu yüzden bir yola girdiğini söyledi. Sanırım daha kısa sürüyormuş, ordan gidince."
"Tamam izin verirseniz dağ evinize arama yapmak istiyoruz, arama belgesi uzun süreceği için izin vermelisiniz."
"Tamam, anahtarlarımı ve telefonumu aldınız. Gidip bakın, evde kamera var kayıtlara da bakın. Biz bir şey yapmadık!"
"Onu görücez, her neyse şimdi arkadaşlar sizin ve eşinizin parmak izini ve dna örneğinizi alıcak. Size iyi günler! İşiniz bitince çıkabilirsiniz."
Jimin böyle bir şey yapmaz, o karıncayı bile incitmez. Boşuna uğraşıyorlar...
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
physico & killer [sope] ✓
Fanfiction"Bir rivayete göre yaratıklar insan kılığına girebilir ve onlara isimlerini sorarsan asla yalan söyleyemezler..." "Peki bunun konumuzla ne alakası var bay Min?" [15 ocak 2022] - ?