"tanıtım" [ ✓ ]

41 5 1
                                    

Şizofren hastası Yoongi, ve onun ölen kardeşine benzeyen doktoru arasında geçen bir hikaye olacak. Bazı olaylar yaşanıcak, Yoongi krizler geçirecek daha bir sürü şey bu yüzden şimdiden uyarmak istiyorum bu konuda hassas olan, rahatsızlık duyacak kişiler lütfen kurguyu geçsin.

İlk olarak Yoongi'nin kardeşi öldüğü zaman 17, Yoongi 20 yaşındaydı, kısacası küçüktü. Bu yüzden bu olay ona ağır geldi ve kısa zaman sonra kardeşini görmeye başladı, onunla konuşumaya çalışıyordu. Kardeşinin ölümünün nedeni olarak kafasında yarattığı bir yaratığı suçluyordu.

Bir süre sonra bu hastalığını kimse bilmediği için olaylar iyice ilerledi, ve krizler geçirmeye başladı. Kendine zarar veriyor, ve hap alıyordu. Ailesi durumunu fark ettiğin de ise artık çok geçti, ailesi yazdığı intihar mektubu ile bileklerine bıçak darbeleri atıp hızla kan kaybeden bir beden görünce kısa bir sürede Yoongi için ambulans çağırdı ve hastaneye götürüldü.

Tedavi gördüğü hastanede bütün doktorları bezdirmiş, kimse ona bakmak istemiyordu. Ama yeni doktorun gelmesi ile işler tamamen değişti... Yoongi kendinden 16 yaş büyük olan adama küçük kardeşi gibi davranıyor onu seviyordu, Bay Jung ona iyi gelen şeyin bu olduğunu düşünüp buna izin verdi. Yanlış bir şey yaptığını fark etmemişti.


YENİ BİR HİKAYEYE BAŞLADIK, SİZDEN RİCAM MEDYA İLE OKUYUN. HER NEYSE UMARIM HOŞUNUZA GİDER🖤

physico & killer [sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin