.
.
.
.
Vote please.
.
.
.
.
.
.
یۆنگی/ هێی تۆ( وەک پرسیار سەیری کرد)جیمین/ من من بەدوای تۆ نەکەوتبووم سوێند ئەخۆم، وە نەم ئەزانی تۆ لێرەی ( وەک ترسێک قسەی کرد)
یۆنگی/ نا تەنها ئەتوانین قسە بکەین(زۆر لەخۆی تووڕەبوو کە وای کردوە جیمین ئاوا هەست بکات)
جیمین/ من و تۆ( بەشۆکەوە وای ووت)یۆنگی/ بەڵێ ئەگەر لات ئاسایی بێت،
Pov yoongi
بێگومان ئەگەر ڕازی نەبێت هەقیەتی جامن کێم تا بیەوێت قسەی لەگەڵ بکات لە کاتێک ئاوا بەشێوەیەکی ناشرین خۆمم ناساندوە، بەڵام بۆ من ئەو کوڕەم ئاوا لا گرینگە ئاههه خەریکە شێتەبم) pov yoongi end
جیمین/ ئا .... باشە بۆ نا ( زۆر هەستی بە ترس کرد بەڵام هەر ڕازی بوو)
چوون لە شوێنێکی چۆڵ دانیشتن بەبێ دەنگی، دواتر
یۆنگی/بمبورە ( ئا ئێستا من بۆ داوای لێ بووردن ئەکەم 🤦🏻♀️)جیمین/.............(شۆک بوو چۆن ئەو 😲)
یۆنگی/ هیچ ناڵێی؟ من ئەزانم لە سەرەتاوە نێوانی من و تۆ کەمێک بە ناخۆشی دەستی پێکرد، بۆیە داوای لێ بووردن ئەکەم( ئای یۆنگی بێ ئەقڵ ئەوە من چی ئەڵێم)
جیمین/ ڕاستە کەمێک نا بەڵکو زۆر ناخۆش بوو( سەری خۆی نزم کردوە)
یۆنگی/ ئەزانم 😔
جیمین/ بەڵام ئەوەی ڕۆیشت ڕابردوو بوو، بۆیە من داوای لێبوردنەکەت قبووڵەکەم ( بزەیەکی کرد)
یۆنگی/ زۆر باشە سوپاس کە قبووڵت کرد( ئەمە چیە لە مرۆڤ ناچێت ئەو هەموو جوانیە چیە، بۆ ئەم بزەیەی وای کرد دڵم بە خێرای لێبدات، ئەی بۆ دڵی ئەوەنە باشە)
جیمین/ ئاساییە بپرسم؟
یۆنگی/ بێگومان بڵێ،
جیمین/ تۆ لێرە چی ئەکەی، مەبەستم هاتووین بۆ سەردانی کەسێک،
یۆنگی/(سەری نزم کردەوە) هاتن بۆلای دایکم، من زوو زوو دێم بۆ ئێرە تا هەست بە تەنهایی نەکەم 😔
جیمین/ ( زۆر هەستی بە خەم کرد بۆی) بمبورە کە پرسیارم کرد بەخۆتان خۆشبن.
یۆنگی/ ئاساییە ئیتر هەموو مان ئەمرین، بەڵام ئەو زوو ڕۆیشت لە کاتێک من زۆر پێویستم پێی بوو، دایک هەر کاتێک بڕوات هەر زووە خۆزگە زیاتر ئەمایەوە تا لەلام بایە ( بە چاوی پڕ فرمێسک وای ووت)
( لەکاتێک جیمین زۆر هەستی بە دڵتەنگی ئەکرد بۆی)
یۆنگی/ ئاه ببورە لە سەرەتای یەکتر ناسینمان ئەم شتانەم ووت( من بۆ ئەوەنە هەست بە ئارامی ئەکەم لای ئەو حەزەکەم ئەوەی لە دڵمە هەمووی بۆ باس بکەم)جیمین/ ئا کێشە نیە( بزەیەکی کرد)
( جیمین ویستی کەشەکە بگۆڕێت)جیمین/ من جیمینم پارک جیمین
یۆنگی/ منیش یۆنگیم مین یۆنگی
جیمین/ زۆر خۆشحاڵ بووم
یۆنگی/ منیش هەروا ( بزەیەکی کرد)
جیمین/ وامزانی نازانی
یۆنگی/ چی نازانم؟
جیمین/ ئۆههه پێکەنی!!!
یۆنگی/( بەم قسەیەی جیمین زۆر پێکەنینی هات)نا نا منیش مرۆڤم.
(هەردوو کیان زۆر دڵخۆش بوون بەوەی سەرەتایەکی نوێ یان دەست پێکردەوە، ئەم جارە هەموو شتێک جیا بوو هەردوکیان هەستیان بەوە نەکرد بوو کە ئەم هەموو کاتە چۆن ئاوا لێ یان ڕۆیشت وەو یەکتریان لەدەست داوەو لێک تووڕە بوونە، بەڵام ئیتر هەموو شتێک باش ئەبێت، ڕەقەمیان گۆڕیەوەو کە جارێکی تر یەکتر ببینەوەو زیاتر گفتوگۆ بکەن)
.
.
.
.
.
.
.
.
Am parta kurt bu
Sorry 😔
Bahiwam badlltan bèt
YOU ARE READING
تۆ ژیانی منت ڕزگار کرد 🐯🐰{End}
Romanceبوونی تۆ لەلام بۆمن بەس بوو تا بەردەوام بم لە ژیان...... هاوڕێیەتی، سەرکێشی، پێکەنین ،گریان، خیانەت،دابڕان، خۆشەویستی،،،،،، + کێ ئەزانێ !!! ئەوەیی تۆ بە کۆتایت داناوە ، ڕەنگە تەنها سەرەتاکەی بێت،،،، ~~~~~~~~~⚪~~~~~~~~