.
.
.
.
Vote & Comments
.
.
.
.New day
ئەبێ چی لەم خۆر هەڵاتنە جوانتربێت کاتێک دوو خۆشەویست خەبەرەکاتەوە، ڕووناکیەکەی بەر ڕوخساریان ئەکەوت، تایی خەبەری بوویەوە چاوەکانی هێشتا بەتەواوی نەکردۆتەوە تەنها بۆنی دڵبەرەکەی ئەکات، سەیری ڕوخساری کووکی ئەکرد ئەم قژە ڕەشە کەمێک درێژەی لەسەر ڕوخساری لا دا تا کەمێک جوڵا.....
کووک/ بەیانی باش خۆشەویستەکەم
تایی/ ڕوخساری سوور بوو کە گوێی لەم ووشەیە بوو، بەیانی باش، چاوەکانی شەرموو جوانی تێکەڵ کرد بوو....
کووک/ قوربانی ئەو شەرمەت بم ( کاتێک لە ڕوخساری تایی نزیک ئەبوو یەوە)
تایی/ ئایی کووکی واز لەم قسانە بێنە بەم بەیانیە...( ڕایی کرد بۆ دەست شۆرەکە)
کووک/ جا بەیانی چ کاری بە خۆشەویستی من هەیە بۆتۆ , ئەگەر بەیانیش وەک من تۆیی هەبایە ئەوە هەرگیس نەئەهات ( بە دەنگی بەرز قسەکانی بۆ تایی ئەکرد)
کووک/ تاتاکەم من ئەچم خواردن ئامادە ئەکەم تۆش وەرە باش ( لە دوای دەرگاکەوە قسەی بۆ تایی کردوو ڕۆیشت)
تایی/ ئۆف من چیمە بۆ سینگم ئێش ئەکات..... ئاشق بوون ئاوایە ههههه ( کاتێک هەستی بە ئازار و هەناسە تەنگی ئەکرد، بەڵام هەر زوو باش بوویەوە و چووە لایی کووک)
+ تایی تیشێرتیکی ڕەش و شۆڕتێکی زەیتوونی لەبەر بوو ، ئەو قژە قاوەیە🤦🏻♀️ کووک سەیری ڕۆیشتنی ئەکرد کە چەند جوان و ناسک ڕێ ئەکات، ئاگری لە دڵی کوڕە بەردابوو،
کووک/ هاتی گیانم
تایی/ ئهم،،،،،،،( بەشەرمەوە وەڵامی دا)
کووک/ وەرە ئێرە دابنیشە ،،،،، ( کە بە دەستی ئاماژەیی بۆ قاچەکانی ئەکرد، ئەی ویست تایی بێت لەسەر ڕانەکانی دانیشێت)
تایی/ چ،،،، من ئاوا باشم ( ئەی ویست لە تەنیشتی دانیشێت)
کووک / ئەمەوێت خۆم نانت پێ بدەم ( دەستی تایی ڕاکێشاو هێنایە سەر ڕانی داینیشاند)
تایی/ کووکیم ئاوا من زۆر بەنازم ئەکەی ئەزانی ( سەری نوی کرد)
کووکی/ ههههه ئەگەر ناز کردن بۆ تۆنەبێ ئەبێ بۆ کێبێت، ناز کردن هەر لەتۆ جوانە تاقانەکەم، ئەمەوێت بە هەموو جیهان بڵێم کە کەس ئەوەنەی گیانەکەی من نازی لێ نایەت ( سەری لەبن ملی تایی بوو بۆنی ئەکرد)
YOU ARE READING
تۆ ژیانی منت ڕزگار کرد 🐯🐰{End}
Romanceبوونی تۆ لەلام بۆمن بەس بوو تا بەردەوام بم لە ژیان...... هاوڕێیەتی، سەرکێشی، پێکەنین ،گریان، خیانەت،دابڕان، خۆشەویستی،،،،،، + کێ ئەزانێ !!! ئەوەیی تۆ بە کۆتایت داناوە ، ڕەنگە تەنها سەرەتاکەی بێت،،،، ~~~~~~~~~⚪~~~~~~~~