.
.
.
.
.
.
.
.
Vote & comments
.
.
.
.
.کات 9:30pm
کاتێک کووک هەڵسا لەخەو بینی گیانەکەی هەر وەک فریشتەیەک خەوتووە،
دڵی نەهات بە ئاگای بکاتەوە، کەمێک سەیری کرد و لەدڵی خۆی ئەی ووت ( خۆزگە کە هەڵسایی هەر وەک و تایی جارانی من هەڵسوو کەوتت ئەکرد) ،
کات درەنگەو کەسیان هیچیان نەخواردوە، بۆیە چوو بۆ چێشخانەکە تا شتێک چاک بکات و بەیەکەوە بیخۆن،Pov tae
دەستی جوڵاند وادیارە ڕۆیشتووە بێگومان با بڕوات، بابڕوات بۆلای خۆشەویستیەکەی،
جا من کێم تا گرینگبم لەلای تا لام بمێنێتەوە، ئەوە چیە بۆنی خواردن یەت،
ئاهه زۆر برسیمە هەر لەخۆیەوە بۆنی خواردنم بۆ دێت، هەڵسام و چووم بۆ چێشتخانەکە ،
سەیرم کرد شۆک بووم هەموو بیرکردنەوە کانم هەڵە بووە ئەو هێشتا لێرەیە، بۆ نەڕۆیشتووە بەتەمای چیترە!!کووکی/ ئاهه تایی هەڵسایی؟
تایی/...........
کووکی/ وەرە خواردن ئامادەیە ئەزانم زۆرت برسیە ( بە زەردەخەنەیەکەوە ڕای کردە لای تایی و دەستی ڕاکێشا)
تایی/ برسیم نیە ( دەستی کووکی لاداو ڕۆیشتە چێشخانەکە تا وا خۆی نیشان بدات تەنها تینووی بووە)
کووکی/ بەڵام ئەمڕۆ هیچت نەخواردوە تەنها کەمێک بخۆ....
تایی/ من باشم بڕۆ ماڵی خۆت کات درەنگە ( ئەی ویست تووڕەی خۆی کۆنتڕۆڵ بکات)
کووکی/ تایی وامەکە......( زۆر بە شکاوی ووتی)
تایی/ ووتم بڕۆۆۆ..( بەهاوارەوە وای ووت و بەرداخەکەی دا بە ئەرزەکە هەمووی وورد بوو ئەوێ هەموو بوو بە شووشەی شکاو)
Pov jk
تایی ئەوە چیت کرد بۆ ئەوەنە ئازاری خۆت ئەدەی بۆ هیچ ناڵێی من چ هەڵەیەکم کردیە بیڵێ.... بۆ بێدەنگی؟
تایی ویستی بڕوات لە کاتێک ئەرزەکە هەمووی شووشەیەو ئەویش چۆن بجوڵێت،شووشەکە ئەچێت بە قاچیا ....
تەواو تەواو من ئەڕۆم وە هیچ پرسیارێکی تر ناکەم سووێند ئەخۆم تەنها ئاگاداری خۆتبە با قاچت بریندار نەبێت تەنها لێرە لات ئەدەم ئەڕۆم هیچ ناڵێم تکایە تایی ( چاوەکانی ئەبریسکایەوە سوور ببوو ئەیەیست بگریت)
تایی/........ ( زۆر تووڕەبوو بەڵام لەبەر قسەکانی کووک نەجوڵا، نەی ئەتوانی ئەوەنە ئازاری بات)
YOU ARE READING
تۆ ژیانی منت ڕزگار کرد 🐯🐰{End}
Romanceبوونی تۆ لەلام بۆمن بەس بوو تا بەردەوام بم لە ژیان...... هاوڕێیەتی، سەرکێشی، پێکەنین ،گریان، خیانەت،دابڕان، خۆشەویستی،،،،،، + کێ ئەزانێ !!! ئەوەیی تۆ بە کۆتایت داناوە ، ڕەنگە تەنها سەرەتاکەی بێت،،،، ~~~~~~~~~⚪~~~~~~~~