.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote please
.
.
.
.
.
.
.( کات تێپەڕی جیمین زۆر دڵخۆش بوو جار جار لەخۆی ئەپرسی ئایا زیادەڕۆی ناکەم لە دڵخۆشیەکەم کە یۆنگیم ناسیە یان ئەبێ ببێتە هاوڕێم وەک کووکی و تایی، یۆنگیش لە جیمین خراپتر زۆر دڵی خۆش بوو کە توانی لە جیمین نزیک بێتەوە، دوو ڕۆژ تێپەڕی بەسەر ئەو ڕۆژەی کە جیمین و یۆنگی قسەیان کردوە نیل بۆ جیمین هات)
جیمین/ ئاهه یۆنگی تێل ئەکات ئەی خوایە چی بکەم بۆوا هەست بە شلەژانەکەم چیمە،
جیمین/ بەڵێ یۆنگی سڵاو (بە پچڕ پچڕ یەوە قسەی کرد)
یۆنگی/ سڵاو جیمین ، تۆ باشیت؟
جیمین/ بەڵێ باشم، یۆنگی تۆ چۆنی؟
یۆنگی/ جیمین دێیتە دەرەوە بۆخۆمان پیاسەیەک بکەین و هەندێک قسە بکەین,( ئەترسا نەی ئەزانی کاردانەوەی جیمین چۆن ئەبێت)
جیمین/ بێگومان بۆ نا هەر خۆی منیش لە ماڵ بێزار بوومە ( زۆر دڵی خۆش بوو، ووتی ئیتر وا زیاتر لەیەک نزیک ئەبینەوە)
(شوێنێکیان دانا بۆ ئەوەی لەوێ یەکتر ببینن، هەردووکیان زۆر بە پەرۆشیەوە ڕێ یانەکرد تا هەنێ زوو تر چاویان بەیەک بکەوێت، گەیشتەنە لای یەک)
Pov yoongi
هات هات ئەی خودایە ئەو زۆر جوانە ئەو هەموو قۆزیە چیە ،دڵم هەست بە باشی ناکات، ئەترسم ئەمڕۆکە باش نەڕوات، زۆر دەمێکە چاوەڕوانی ئەو ساتەم تا بیبینم......) Pov yoongi end
Pov jimin
زۆر شلەژاوم ئەبێ ئەمڕۆ لەگەڵ ئەم بەردە چۆن بڕوات، زۆر قۆزە وە لەهەمان کات زۆر ساردە ،هەموو شتێکی جوانە ڵێوەکانی..... ئای جیمین ئەوە چ ئەڵێی... بێ ئەقڵ( بە دەنگ وای ووت)pov jimin and
یۆنگی/ چی.....؟
جیمین/ ئاهه هیچ هیچ.... سڵاو یۆنگی دەستی برد
یۆنگی/ سڵاو جیمین ئەویش دەستی برد بۆی، فەرموو دانیشە
جیمین/ بەڵێ سوپاس، ڕۆژێکی خۆشە
یۆنگی/ ڕاستە زۆر خۆشە
(هەردوکیان بێدەنگ بوون نەیان ئەزانی چ بڵێن و چۆن دەست پێبکەن، شڵەژاو دیار بوون)
یۆنگی/ ڕاستی ئەمڕۆژە بە باشی قسەمان نەکرد بۆیە ووتم با ئەمڕۆ بەیەکەوە زیاتر گفتوگۆ بکەین و زیاتر یەک بناسین،
جیمین/ بێگومان هیونگ ( دەمی خۆی گرت ببورە ووتم لەمن گەورەتری بۆیە )
یۆنگی/ +هیونگ چەند بە خۆشی ووتی زۆر کیوتە
کێشەنیە پێم خۆشەبێت ئەگەر ئاوا بڵێیت ( بزەیەکی بۆ جیمین کرد)(ئەم خەندەیەی یۆنگی و ئەو کیوتیەی جیمین بۆ دڵی هەردوکیان هیچ باش نەبوو، بۆیە کات ڕۆیشت و دەستیان کرد بە قسەکردن، یۆنگی باسی خۆی کرد بەر لە دوو ساڵ دوای ئەوەی دایکی کۆچی دوایی کرد باوکی ژنێکی تری هێناوەو دەستی لێ بەرداوە ،وە ئەویش بەتەنها ئەژیەت، جیمین لەماوەی قسەکانی یۆنگی زۆر حەزی ئەکرد ئەوەنە لێی نزیک بێت کە خۆی و خەمەکانی هەموو لە باوەش بگرێت ئەگەر نەتوانێت لەبیری بەرێتەوە هەنا وا بکات لەگەڵی هاوبەش بێت تا بۆی کەم بێتەوە، دواتر جیمین باسی خۆی کرد کە لەگەڵ دایکی ئەژیەت و ژیانێکی سادە بەڕێ ئەکەن، بەدەم قسەکرنەوە کاتێکی خۆشیان بەسەر برد کات درەنگی کردبوو هەردوو نوقمی یەکتر ببوون و ئاگایان لەکاتی بڕابوو، دواتر یۆنگی جیمینی تا بەردەرگا بردەوەو خۆشی گەڕایەوە، وە ئیتر بوون بە هاوڕێ ئەوان زۆر دڵخۆش بوون)
.
.
.
.
.
.
.
.
Bahiwam badlltan bèt
Bye 😘
.
.
.
.
.
.
.
.
❤️❤️❤️❤️❤️
🐰🐯🐱🐥
YOU ARE READING
تۆ ژیانی منت ڕزگار کرد 🐯🐰{End}
Romanceبوونی تۆ لەلام بۆمن بەس بوو تا بەردەوام بم لە ژیان...... هاوڕێیەتی، سەرکێشی، پێکەنین ،گریان، خیانەت،دابڕان، خۆشەویستی،،،،،، + کێ ئەزانێ !!! ئەوەیی تۆ بە کۆتایت داناوە ، ڕەنگە تەنها سەرەتاکەی بێت،،،، ~~~~~~~~~⚪~~~~~~~~