Okulun ilk günü part 2

1.6K 6 0
                                    

Ateş sınıfa girer girmez  u şeklinde olan sıralarda ortalarda bir yer oturmaya karar verdi sıraların u olması ona biraz ilk okul vibe ı verdiği için gülümsedi . Etrafında  oturan çok kişi  yoktu ama  boş koltukların sayısı gittikçe azalıyordu kızların sayısının erkeklerden fazla olamsı ateşi hem mutlu hemde mutsuz etti ....

Mutlu etmişti çünkü kızlarla daha iyi anlaşıyordu mutsuz etmişti çünkü sınıftaki erkek sayısını azaltıyorlardı  ....

Sınıfa 35-40 yaşlarında hafif tombul bir hoca geldi ve direk fransızca konuşmaya başladı adını*piere* tahtaya yazdı ve  dersi nasıl işliyeceğinden bahsetmeye başladı sonrasında ise voyage şarkısını açıp insanları tek tek tanımak istediğini ve tatillerinin nasıl geçtiğini sormaya başladı

Hoca sağdan başlamıştı başladığı kişi uzun boylu zayıf sarışın bir çocuktu adi aliydi izmirden geldiğini ve bütün yaz antalyadaki hotellerinde babasına yardım ettiğini söyledi ve bunu bir nevi onun için staj olduğunu söyledi çünkü kendisi hotel yöneticiliği okuyordu ,  yanındaki ise sarp tı pilotaj okuyacakmış ama tam burslu pşduşu için fransızca hazırlık okumuş çocuk pilotaj dediği için birazcık dikkatini çekmişti ateşin ama esmer ve hetero vibeı alması birazcık çocuğa olan bakışını değiştirmişti ...

Sınıftaki herkes kendini tanıtırken  ders bitmişti ama hoca dışarı çıkmamalarını rica edip  devam etmişti tanımaya sıra ateşe gelmişti ateş moda tasarımı okuyacağından bahsetmeye başladı sonra hoca ona tatilini sorduğunda hemen aklına neler yaptığı gelmişti bu yaz ilk başta dolunayla birlikte new yorka gitmişlerdi muhteşem bir tatildi sonrasında dolunayın anneannesinin yazlığına Barselonaya  gitmişlerdi sonrasında ordan bir kaç günlüğüne Berline kaçtıklarını ve ordanda ateşin ailesinin italyda milanodaki evlerine gidip alışveriş yapıp döndüğünden bahsetmişti ayrıca yazın katıldığı yarışma sayesinde okullar açılmadan önce iki günlüğüne atinadaki ödül törenine gititğinden bahsetti

Ateş o kadar hızlı ve akıcı fransızca konuşmuştuki gittiği yerlerden çok  insanlar ateşin aksanına ve akıcı konuşmasına bayılmışlardı

Hoca biraz konu başlıklarından bahsettikten sonra artık son ders gelmişti sonunda biticekti bitmeden önce hoca ilk başta herkese iki kağıt verdi ve  bunlardan birini adlarını yazıp masada görünücek açıyla koymalarını istedi diğerine ise sınıf temsilcisi için olabilicek kişiyi seçmeleri için herkese oy hakkı verdiler .

Herkes katlayıp hocanım masasındaki kutunun içine attığında kağıdı hoca kağıtları açıp seslice isimleri saymaya başladı ve ateş oy çokluğuyla temsilci seçilmişti ona sınıfta oy vermeyen sadece üç kişi vardı bundan dolayı ateş içinden sövmeye başladı bok vardıda onu seçmişlerdi  gerçekten okulun ilk günü ilgiyi üstüne fazla çekmişti ...

Neyseki bugün bitmişti ve artık kahve içmesi gerekiyordu direk ders biter bitmez dolunayı aradı
A: hemen kahve içelim
D : kahve sevmediğimi biliyorsun ama umarım buranın milkshake i iyidir
A: boş yapma hadi gidelim hem biraz erkek piyasası yaprız
D: ah tabikide evettttttt
A: dönen kaplıların önünde buluşalımmm

Dolunayla ateş birbirlerine sarılıp kahveciye doğru yürüdüler yürüken  insanların yine ateşin bacaklarına odaklanması ateşi güldürüyordu dolunay ateşe  dönüp "bacakların bu kısa şortlarla o kadar sexyki insanlar bacaklarına baka kalıyor" ateşte dolunaya dönüp o kaşar gülüşünü yapıp " ee herhalde nerde bulucaklar bu bacakları dedi

Okuldaki kafeye gittiklerinde artık ateş kahvesini aldığı için çok mutluydu ice americanosuna kavuşan ateş soğuk soğuk onu içine çekti dolunay ise milkshake almıştı o prenses bünyesi kahveyi bünyesine alınca çarpıntı yapıyordu başka şeyler alınca ise asla çarpıntı yapmayan bünyesi;)

Ateş bugünkü temsilci seçilme olayını anlattı dolunaya dolunayda ateşle dalga geçerek ateşin modunu düşürüyordu içecekleri bitince daha fazla trafiğe kalmadan caddeye doğru gitmeye karar verdiler ...

Caddeye gittiklerinde ikisinede alışveriş periler geldiği için bir anda alışverişe başladılar bir sürü şey alıp onları arabanın bagajına yerleştirirken ateş bir yandan dolunayı tatlı yemeye ikna etmeye çalışıyordu sonunda başarılı olan ateş dolunayı favori tatlıcısına sürükleyerek götürdü...

Tatlıları da yedikten sonra artık partileme zamanıydı ama arabayla geldikleri için bu kararı erteleyip biraz daha cafede oturup eve doğru gittiler eve geldiliklerinde arabayı park edip ateş üstünü değişip dolunaya geçti dolunay ve ateş birbirlerine evlerinin anahtarlarını vermişlerdi bir şey olursa ikisindede anahtar vardı..

Dolunayla birlikte patlamış mısır patlatıp geçenlerde birlikte başladıkları yasak elma  izliyorlardı ikiside çok heyecanlı bir şekilde dizinin bölümüne kilitlenmişlerken çok fazla konuşmuyorlardı . Arada ateş dolunaya sataşsada dolunayın cidden enerjisi kalmamıştı . Saat ilerledikçe ikisininde artık uykuya ihtiyaçları olduğu iyice belirginleşti ve ateş evine gidip hızlıca kendini yatağa  attı . 

Kimin UmrundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin