Ateş eve gidip kendini hızlıca bir duşa atmıştı duşta uzun süre bu aralar yaşadığı saçma sapan oalyları düşünürken bugün bir sexin kafasını dağıtmak için iyi bir yol olucağını düşünüp duştan daha çıkmadan telefonunu alıp tindera girdi kilometreyi 5 e düşürdüğünde kumral mavi gözlü adının serdar olduğu bir çocuk gördü türk biriyle sevişmek istedi bakalım burdaki türkler işinde nasıldı çocuğu sağa kaydırır kaydırmaz zaten eşleşmişlerdi çocuğa hemen ateş "hey selam evim boş ve çok azgınım bana gelmek ister misin" yazmıştı ili dakika sonra çocuk olur konum atsana diyip konum istemişti .
Ateş hemen duştan çıkıp beyaz üstünde desenleri olan gömleğini giyip altına dar bir şort giymişti tabikide gömleğin sadece iki düğmesini iliklemişti böylece daha salaş ve azdırıcı görünüyordu 20 dakika sonra ateşin zili çalmıştı ve çocuk kapıdan içeri girer girmez serdarın yakasından tutup evin duvarına yapıştırmıştı . Serdar resmen kıpkırmızı olmuştu ateş serdarın pantalonuna elini attığında serdarın penisi elinde büyümeye başlamıştı bu durum ateşi dahada azdırmıştı hemen elini serdarın fermuarına götürürken serdar ateşi öpmeye çalışmıştı ateş ilk öpüşmek istemesede sonrasında çocuğun gerginliğini fark edip onu daha sakin tutmak için öpüşmeyi kabul etmişti .
Ateş adamın aletini eline alıp fermuardan çıkarttıktan sonra aletinden tutup çocuğu yatak odasına doğru taşıdı ve adamı yatağa doğru itti ve ateş şortunu çıkartıp çekmeceden kondom ve kayganlaştırıcıyı alıp direk çocuğun kucağına oturdu çocuk üstünü çıkarmaya çalışırken ateş çocuğun ellerini tutup böyle kalsın dedi ve kondomu alete geçiren ateş hem biraz deliğine gem biraz alete kayganlaştırıcı sürüp hemen üstüne oturdu ateş çocuğa bakınca bi gariplik hissetti yani çocuk sadece büyülenmiş gibiydi ve ya daha önce hiç sex yapmamıştı ya da sexte becerksizdi bu çocuk diye düşündü ateş içine giren aletle birlikte kafasını ilk geriye doğru atıp sonra serdarın dudaklarına doğru kapandı bi süre kucakta ateş resmen kendini sikerken çocuk bir anda ben geliyorum daha fazla dayanamıcam diyip ateşi yana fırlatıp kondomu çıkartıp ateşin yüzüne boşalmaya başladı harika ateş yüzüne boşanılmasından hiç hoşlanmazdı çocuk napıcağını bilmezken bir anda ateş yala bunları dedi çocuk iğrenerek te olsa ateşi dinleyip ateşin yüzünü yaladı ve sonra yanına uzandı .
Serdar ateşe dönüp bu çok güzeldi ateş ama biraz erken oldu yani ben biraz bişeyler içer rahatlar öyle yaparız diye düşünmüştüm ama sen çok iyiydin ateş her zaman duyduğu iltifatları duyunca gülümseyip teşekkür ederim dedi
Ateş dayanamayıp sordu bu senin kaçıncı yapışın ilk defa mı bir erkekle yaptın çok utangaçtın ve ne yapacağından emin değildin demesiyle beraber 190 boylarında kaslı kalıplı ve yakışıklı çocuk bir anda kıpkırmızıya dönüşmüştü
Serdar gözlerini bir anda ateşten kaçırarak şey yani ben evet ilk defa bi erkekle oldum vee ıghmm yani emin değildim ama sen sen o kadar iyisinki dayanamayıp erken boşladım özür dilerim
Ateş gülümseyip çocuğa bakıp üzülme başka sefere karşındakiyle yaptığında artık bir tecrüben olmuş olur dedi
Serdar nasıl yani bir daha görüşmeyecek miyiz demesiyle ateş gülüp ben bir kere takıldığımla bi daha takılmıyorum serdarcık yabi şansına küs ben şimdi dışarı çıkıcam sende istediğin zaman çıkabilirsin demişti. Serdar yaşdığı hayal kırıklığı ve utançla üstünü toplyaıp son bir kez ateşi öpmek için yanına gittiğinde tam dudağından öpücekken ateş yanağını dönmüştü o da yanağından öpüp kendine iyi bak diyip arkasını dönmüştü ...
Ateş serdar evden çıktıktan sonra sesli bişekilde ahhhh yeter be bi kişide sikiştikten sonra hoşlanmasın diyip elindeki tenis topunu duvara doğru fırlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimin Umrunda
RomanceBu kitap iki çok yakın arkadaş olan dolunay ve ateşin üniversiteye başlayıp ,hayatlarına yeni kaşarlıklar ekledikleri ve kimseye hesap vermedikleri yılları anlatıcak. Drama ,aşk , bolca cinsellikte olucak o yüzden baştan söylüyorum cinsellik isteme...