⋆·˚ ༘ * 🔭

71 14 20
                                    

L'appel du vide σημαίνει το κάλεσμα του κενού. Είναι αυτή η αίσθηση της ανεξήγητης επιθυμίας να πηδήξεις στο κενό, χωρίς να έχεις απαραίτητα αυτοκαταστροφικές τάσεις.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Θα μπορούσε να πει κανείς πως η Τζούλιετ ζει τη δική της ουτοπία, μέσα σ' έναν δυστοπικό κόσμο. Ο Τζούλιαν ζει τη δική του δυστοπία, μέσα σ' έναν δυστοπικό κόσμο. Και οι άνθρωποι γύρω τους δε ζουν τίποτα απ' τα δύο.

Και αν έπρεπε να κάνω μια περίληψη για αυτό το πράγμα, θα έλεγα πως η ζωή της Τζούλιετ Γκάρφιλντ, της τρελής καλλιτέχνιδας της διπλανής πόρτας (αν ζει ένας καλλιτέχνης στη διπλανή πόρτα από τη δική σου), απέχει πολύ από το τέλειο. Έχοντας ζήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της σε μια από τις πιο δικαιολογημένα κακόφημες γειτονιές της Πενσυλβάνια, έχει περάσει πολύ περισσότερα απ' ό,τι φαίνεται. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι έχει την τάση να ζωγραφίζει τυχαίους ανθρώπους (και όχι μόνο) που της κινούν το ενδιαφέρον και έχει ένα ημερολόγιο όπου μετρά τις ημέρες της ζωής της μία προς μία σαν φυλακισμένη, είναι σχεδόν φυσιολογική.

Ο Τζούλιαν Ντέιβις, ο αποτυχημένος σεφ και αυτοδίδακτος φωτογράφος της διπλανής πόρτας (αν ένας αποτυχημένος σεφ και αυτοδίδακτος φωτογράφος ζει στη διπλανή πόρτα από τη δική σου), έχει σκοπό να περάσει δύο μήνες στο σπίτι του ανυπόφορου θείου του προκειμένου να μαζέψει αρκετές φωτογραφίες για τον φάκελό του, αλλά δεν είχε σχεδιάσει να πάθει ανθρωπιστική και υπαρξιακή κρίση τη δεύτερη μέρα της διαμονής του στην πόλη των χαμένων.

Τα υπόλοιπα είναι ιστορία (ή απλώς η άθλια συγγραφέας δεν έχει σκεφτεί καν τι θα γίνει στη συνέχεια και θέλει να το παίξει ποιητική και αινιγματική χωρίς να καρφωθεί).

tw: το συγκεκριμένο βιβλίο περιέχει ψυχολογικές διαταραχές, σεξουαλικές παρενοχλήσεις, (κατά)χρηση ουσιών και πολύ, πολύ κριντζ χαρακτήρες.

˚ ༘♡ ·˚ ₊˚ˑ༄ؘ

fun fact #1: το αρχικό όνομα της Τζούλιετ ήταν Νοέλ και μετά έγινε Αλόη (ναι, μη ρωτάτε, μου είχε έρθει η φαεινή ιδέα να ονομάσω και τον σκύλο της Βέρα) και στο τέλος έγινε αυτό που έγινε γιατί μου φάνηκε υπερβολικά κιουτ να έχουν ουσιαστικά το ίδιο όνομα σε διαφορετικές εκδοχές.

fun fact #2: την κολλητή τής Τζούλιετ την έλεγαν αρχικά Άστριντ και είχε κόκκινα μαλλιά, και μετά απλώς έπαθα μία μίνι εμμονή με το «Valerie», που μιλάει για μία κοπέλα με τζίντζερ χέαρ, οπότε, ναι, νομίζω ήδη ξέρετε πως λένε πλέον την κολλητή τής Τζούλιετ :')

fun fact #3: ο θείος τού Τζούλιαν είναι εμπνευσμένος από τον περσινό καθηγητή των καλλιτεχνικών μου. σπόιλερ: δεν θα τον συμπαθήσετε.

σι γιου όταν αξιωθώ να ανεβάσω το 1ο κεφάλαιο :)

l'appel du videWhere stories live. Discover now