Part 5

816 72 0
                                    


Unicode


***ဆူဆူထွက်လာတဲ့နှုတ်ခမ်းလေးကြောင့်များလား အဲ့တာကြောင့်ဆို နမ်းမိရင် ငါ့အပြစ်တော့မဟုတ်ဘူးမှတ်လား ဂျီလေးးး...****(အရှေ့ပိုင်းကအကြောင်းလေးပါ မေ့နေကြပြီထင်လို့ ဟီးး)

"Omma"

"အမလေး လန့်လိုက်တာသားထယ်ရယ် ဘာတွေဒီလောက်တောင်ပြင်ဆင်နေလို့ကြာနေတာလဲ သားဂျီလေးတောင် Park Ommaတို့ကို ဖက်ထုပ်သွားပို့နေပြီ"

"ဟီးး ရေကချိုးလို့ကောင်းတာနဲ့ နဲနဲကြာသွားတယ်"

"ဟီးးလုပ်မနေနဲ့ ဖျားမယ်"

ဟိုက်ချိုး ဟိုက်ချိုး...

"အဲ သားဂျီ နေမကောင်းဘူးလား ပြပါအုံး အခုပဲဒီတစ်ယောက်ကိုဖျားမယ်လို့ဆူနေတာ"

"အို ကိုယ်တွေနွေးနေပါလား သားဂျီ ညနေကပြန်လာလာချင်းရေးတန်းချိုးလိုက်တာလား"

"ဟီးးး ဟုတ်တယ် Kim Omma"

"သွား သွား ခဏထိုင်နေ Omma ရေနွေးကိုရေကြက်သီးလေးဖြစ်အောင်လုပ်ပေးမယ် အဲ့တာနဲ့ဆေးနဲ့သောက်လိုက်သက်သာသွားလိမ့်မယ် သားထယ် သားဂျီကို ကိတ်မုန့်လုပ်ပေးလိုက်အုံး ဆေးမသောက်ခင်စားဖို့"

"Kim Omma အဲ့တာဆို သားကဖက်ထုပ်မစားရတော့ဘူးလား"

"သားဂျီရယ် ဖက်ထုပ်က
ထယ့်Appaပြန်လာမှ အတူတူစားလဲစားလို့ရပါတယ် အခုဆေးသောက်ရမယ်လေ ကိတ်မုန့်စားရမယ် သားဖျားရင် Park Ommaက ပြောနေပါအုံးမယ် သူ့သားနုနုလေးကို ဂရုမစိုက်လို့လေ"

"ဟီးး Kim Ommaကလည်း"

"Kim Ommaလုပ်မနေနဲ့ ဒီမှာကိတ်မုန့်စား နောက်ပြီးရင် ဆေးသောက်ရမယ်"

"သိပါတယ် ထယ်လေးရဲ့ ဒါနဲ့မင်းကရေချိုးတာကြာလိုက်တာ ဘာလုပ်နေတာလဲ"

"ငါ့ဘာသာဘာလုပ်လုပ်ပေါ့ သိချင်နေတာလား ငါဘာလုပ်လဲဆိုတာကအစလေ"

"ဒါပေါ့"

"ဆုတောင်းလေ"

"ဟွန့်"

~~~ မူပိုင်~~~ (Completed)Where stories live. Discover now