Prekvapivý deň v škole

37 7 2
                                    

Bol deň ako každý iný. ,,PONDELOOOKK!", zakričala som otrávene. Y/N poď dole zakričala na mňa mamina z dola (konkrétne s kuchyne). Ja som len odpovedala dobre. keď som sa nachystala išla som si dať dole raňajky. Mamina sa ma furt pýtala či som pripravená na písomky ja som vždy odpovedala áno pretože proste 2 neni zlá. Keď som išla do školy nedialo sa nič zaujímavé takže sa vám môžem predstaviť ,,Ahoj som Y/N (your name) mám 17 a sledujem Dream SMP. Prišla som do školy a klasicky som si sadla do lavice a len tak som sedela. Zatiaľ ma stihla naša takzvaná kráľovná Vikina 3 krát zhatiť (srry neviem jak sa to píše), a bum zazvonilo. Učiteľka prišla do triedy nejak až moc nadšená. Celá trieda sa čudovala. Samozrejme aj ja. Keď prišla učiteľka povedala: ,,Tak dobrý deň žiaci dneska tu máme nového žiaka!" Keď to učiteľka dopovedala hneď som započula šepot dievčiat typu: ,,Možno bude pekný čo ty vieš." Skoro ma porazilo pretože to často hovorila Vikina ktorá sedela hneď za mnou. Keď sa trieda utíšila prišiel do triedy takzvaný nováčik. ,,Tak sa nám predstav!" povedala učiteľka. ,,A-ahoj volám sa Tom Simons a mám 17. 1 dievča sa začalo červenať a ja som mala hviezdičky od radosti. ,,To je predsa Tommyinnit!" povedala som si potichu. Tommy si sadol ku mne pretože na výber nemal, bola som totiž jediná ktorá nemala spolusediaceho. ,,Ahoj." pozdravil. ,,A-a-ahoj tommyinnit!" nevedela som ako pozdraviť aby vedel že ho poznám. ,,Ou ty ma poznáš." povedal zmäťene. ,, Hej poznám!" povedala som presvedšene. ,,Tak to budeš poznať aj" ,,Dream SMP!" Doplnila som jeho vetu. Usmial sa. Počas školy sme sa spoznali a skamarátili. Po škole sme si už len vymenili telefónne čísla a dala som mu ig (instagram).


Čauko ľudia dúfam že sa páčila prvá časť dneska ešte možno začnem písať 2 časť a zajtra výde  pravdepodobne aj s 3. Prajem pekný zbytok večera.0 :))

-Bagr00 

They are my best frinds!Where stories live. Discover now