Keď sme sa konečne dopracovali ku koncu roka v škole (a k prázdninám). Som sa pomaličky začala baliť na ten mesiac, predsa len idem tam za dva dni. Dosť sa teším. Tommy povedal že tam pôjdeme skôr ráno a vlakom, mám dosť rada vlaky. Keď som sa zbalila išla som zavolať Tommymu a zahrať si s ním Minecraft (máš s Tommym vlastný server). Tommy chcel aj streamovať len ja som nemala náladu a chcela som sa rozprávať o veciach čo sa mi v ten deň stali, predsa len sme si dlho nevolali a nehrali. Keď sme dohrali bolo cca 22:48, ešte sme sa do 23:30 rozprávali potom som už musela ísť. Bola som unavená a potrebovala som dlho spať, lebo deň pred tým ako pôjdeme budem prespávať u Tommyho, a tam si nemyslím že budeme dlho spať. Zobudila som sa o 13:07 docela dosť spánku. ,,Y/N poď sa najesť!" kričala na mňa mamina z dola. ,,Neprosím si najem sa u Tommyho. ,,A kedy že sa to máte stretnúť?" pýtala sa mamina. ,, O druhej." odpovedala som. Keď som sa nachystala bolo 13:45 presne na vyrazenie z domu. Tak som sa obul a išla s kufrom, dvoma batohmi a taškou. Zazvonila som a otvorila mi Vikina a potom vyšiel Tommy. Práve som si hovorila čo sa to stalo. Tommy mi povedal že je na návšteve lebo ich mamky si rozumejú. Ďakovala som Bohu že nie sú spolu, predsa len kto by chodil s Vikinou. Keď som sa konečne spamätala Tommy mi pomohol s taškami. ,,Y/N? Musím ti niečo povedať." povedal Tommy. ,,Čo?" Opýtala som sa nadšená s toho že za niekoľko hodín uvidím Wilbura a ostatných. ,,No.... vieš...Vikina pôjde tiež, tiež je fanúšik a mamka mi povedala že ju mám zobrať." ,,Aha." povedala som s ksichtom ktorý bol plný nenávisti. Keď som ten ksicht schovala tak som sa s tým zmierila, uvedomila som si že mi Tommy povedal že je tiež fanúšik a uvedomila som si aj to že nemôže byť šťastná keď jej povieme že ju proste neberieme. povedala som Tommymu že to je úplne vpohode. Bol prekvapený, ale Vikina ma za to objala (aj tk som ju furt nemala rada). Keďže s nami išla aj Vikina tak musela aj prespávať, samozrejme ja som spala na matraci a Vikina v hosťovskej, ani mi nevadilo že spím na matraci keďže tá bola vedľa Tommyho postele.
No nazdar bros. tento krát sa musím ospravedlniť že som strašne dlho nepísala ale budem sa snažiť písať viac tak isto aj na môj druhý účet a ja mám za 2 minúty online hodinu takže už musím tak byeeeee<3333
<3 433 slov <3
Bagr00 :)))))
ESTÁS LEYENDO
They are my best frinds!
Fanficčus, máte sa? Dúfam že fajne. toto je môj prvý (vlastne druhý) príbeh takže dúfam že sa bude páčiť ak by ste mali typy na zlepšenie tak kľudne napíšte. ENJOY :)