4 meow

9 0 0
                                    

Bros budem odteraz tie časti označovať číslami.<3 

Keď sme sa ráno zobudili išli sme si rýchlo dať raňajky. Potom sme si všetci zobrali kufre a batohy a išli sme na vlak. Čakali sme asi 10 minút na zastávke, bola som happy aj Vikina ale ľutovala som že som povedala že ju berieme, pretože furt rozprávala blbosti. No nasadli sme teda do vlaku, ja som si vytiahla sluchátka dala si ich do uší a počúvala som si v chille songy. Potom som si aj išla len tak počas cesty random na kolene kresliť. Vystúpili sme a ja som sa so zázrakom obzrela, videla som všetko možné aj nemožné. Bol to skvelý pocit, potom sme zašli na kávu a išli sme k Willovi. Keď sme prišli k Willovi domov čakalo prekvapenie, prišli sme tam a ja som videla skoro každého koho som chcela. Bol to super pocit. ,,Nechceš sa pohnúť?" Spýtal sa ma Tommy aby som sa spamätala. ,,Jop emmm sorry, už sa hýbem -_-" pozrela som sa na ňho pretože sa na mňa začali všetci pozerať. Tommy dostal klasicky záchvat smiechu. Vikina sa rozhodla sa dať s niekym do reči tak som skúsila tiež. Vikina sa začala baviť s Willom a začala byť na ňho viacmenej pick me girl, a keďže som videla Wilburov výraz rozhodla som sa ísť za nimi. ,,Čuus" zakričala som na nich ,,No nazdaarr!" ozval sa nadšene Will. ,,Nazdar." ozvala sa Vikina ktorá zrovna nadšená nebola. Pýtala som sa Willa na hudobné nástroje,konkrétne len sa gitaru :3 a povedal že ma na nej veľmi rád naučí ďalší deň. Potom sme kecali aj s Vikinou ledva som to zvládla, a potom sme už len išli spať.


Okay časť je za nami a mám na vás otázku s kým by mohla Y/N chodiť???

zatiaľ všetko odo mňa <333

Bagr 

They are my best frinds!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن