Ráno mi prišla správa od Tommyho či by sme sa nestretli 10:30 a išli na prechádzku, potom by sme sa už len u nich naobedovali. Ja som súhlasila. Tak som sa išla naraňajkovať, upraviť a spraviť si hygienu. Keď som z toho všetkého vykonala všetko bolo 10:10. ,,Ešte mám čas." povedala som si. Potom som bola ešte checknúť sociálne siete. A keď som započula zvonček hodila som si na seba bundu a išlo sa! ,,Ahoj Tommy!" vykríkla som. ,,Čus čus!" vykríkol Tommy naspäť. išli sme na zmrzku (btw začína leto) a potom sme sa prechádzali a kecali. Keď už sa blížil obed išli sme k Tommymu. ,,Dobrý." Pozdravila som Tommyho rodičov ,,Ahoj." Odzdravili. ,,Poď Y/N zjeme to u mňa v izbe." povedal Tommy. ,,Aha tak fajn." odpovedala som. Keď už sme schálovali obed chcel Tommy so mnou streamovať. Ja som to schválila. Chat sa dosť pýtal či sme spolu my sme bez problémov povedali že nie. Keď sme dostreamovali /streamovanie bolo také menšie Qna na mňa). Potom sme ešte chvíľu kecali a potom som išla domov. Tommy sa ma opýtal či by som cez prázdniny nemohla ísť na mesiac s ním k Wilburovi lebo tam budúskoro všetci z Dream SMP. Povedala som že môžem, rodičom to beztak nevadilo.
Hewo tu bagr00 táto časť je trochu kratšia ale 3 4 a ostatné časti budú už ľahšie na písanie. :)
Bagr00 <3
YOU ARE READING
They are my best frinds!
Fanfictiončus, máte sa? Dúfam že fajne. toto je môj prvý (vlastne druhý) príbeh takže dúfam že sa bude páčiť ak by ste mali typy na zlepšenie tak kľudne napíšte. ENJOY :)