Not:hikaye ryujin'nin gözünden görülecektir.
Karakterler: ryujin,hyunjin, yeji ,Felix jungkook ,tae ,jennie, rosé, chaeyoung
Odamın kapısını yavaşça açtım. Annemin hala uyuyor olduğunu kontrol etmek için uzun bir süre inceledim. Herşey yolundaydı tamda istediğim gibi.
Evin kapısından çıkmak ses çıkaracağı için riskli olabilirdi.
Neyse ki ev müstakil camdan atlasam hiçbir şey olmaz.
İlk önce çantayı sonrada kendimi aşağı attım. Okulun oradaki dönemeçte toplaşıp sonrasında okula gidecektik.Biraz yürüdükten sonra karşı binadan çıkan yeji'yi farkettim. Hızlı adımlarla yanıma geliyordu.
Yeji:bu gece için heyecanlı mısın?
Ryujin:altı üstü okulda kalıyoruz. çok sıradışı birşey olacağını zannetmiyorum.
Okula gitgide yaklaşırken karşıda bize el sallayan 7 kişinin kim olduğunu tahmin etmek zor değildi.
Yeji koşmaya başlamasına rağmen ben yanında hala aynı hızdaydım. Böyle yapmamın onları sinir ettiğini bildiğimden bilerek yapıyordum.
Yeji kolumdan tutup beni zorla koşturduğu için hızlanmak mecburiyetindeydim.yanlarına vardığımda hyunjin kontrol yapıyordu.
Hyunjin: gelmeyen yok sanırım.Felix: artık gitsek mi? Zaten yarım saattir ryujin'in buraya gelmesini bekliyoruz.
İlk olarak Jennie okulun "kaçmayalım" diye ördüğü duvara tırmanma cesaretini gösterdi. Bir ayağını çıkıntıya bir elinide boruya koyarak diğer tarafa atladı.
Jennie: o kadarda zor değil. Sadece beni taklit edin.Herkes atladıktan sonra geriye tek bir kişi kaldı Felix
Felix: buradan nasıl atlamayı becerdiniz. Hyunjin sen hani yapamazdın.
Hyunjin: gerçekten o kadar zor değil. Daha denemedim bile.
Felix: duvara bak sanarsın ülke sınırı.
Rosé: Felix tüm gün seni bekleyemeyiz! Atlıyorsan atla, sızlanmayı bırak.
Felix: biryerimi kırarsam tek suçlusu sensin rosé.
Şu Felix ve Rosé'nin atışmaları yok mu? Neyseki Eninde sonunda yeniden şakalaşıyorlar diye problem etmiyoruz.
Felix'in tırmanışını diğer taraftan göremiyordum ama 3 saniye içinde duvardan atlayışını görebildim.
Rosé: zor değilmiş değil mi?Felix: bana birşeyin zor geldiğini göremezsin zaten.
Rosé: eminim öyledir...
Okulu kilitlemediklerini tahmin ediyordum. Genelde kilitlemezler zaten.
Jk kapı kulbunu hareket ettirdiğinde bir anlığına açılmayacağını zannetsemde tam tersinin olduğu için rahatlamıştım.
Tae: ryujin senin izin alman imkansız nasıl gelebildin?Ryujin: sabah güneş doğmadan kalkıp chaeyoung'a gideceğimi söyledim.
Chae: gördünüz mü ne kadar güvenilir biriyim.
Tae: ne demezsin.
Gülüşmemizin sesi boş ve karanlık koridorda yankılanıyordu. Dışarıdan kimse bizi göremezdi. Şu güneş ışığı olayları yüzünden camlar tamamen demir parçalarla kapatıldı. Güneş mutasyona uğradığı için ışığına maruz kalanlar benliklerini kaybedip bir eşyadan farksız hale geliyorlardı.Hyunjin sigorta kutusundan tüm okulun ışıklarını açtı.
Hyunjin: gece başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the class of red
Fanfictiongüneş ışığına maruz kalanların benliklerini kaybettiği dönemde 9 kişi geceyi okulda geçirmeyi planlar fakat sabah bu süreç sonlanıncaya kadar herkesin evlere kapatıldığını öğrenmişlerdir.okulda kilitli kaldıkları süre boyunca içlerinden biri can ve...