YAZAR: selam eğer bölümü üste koyduğum şarkı ile dinlerseniz bölümü hissetmenize ve adapte olmanıza yardım edecek.
Yeji'ye sarılırken bir yandanda jk'yle bakışıyordum. Gözlerinden ne dediğini anlamam kolaydı. Aynı şeyi düşünüyordum. Jungkook'tan bakışlarımı çekip rosé'ye yönelttim.
Felix: kim yaptı bunu? Ha... Hangimiz? Biz sadece birbirimize sahiptik ne oldu bize? Neyi paylaşamadık?
Hyunjin: bunu yapabilecek kadar ileriye gidilmesini ne sağlamış olabilir?
Araya uzun bir sessizlik girdi
Ryujin: kıskançlık
Konuşmaya devam ederek rosé'ye doğru adım atmaya başladım.
Jk: saplantı
Jungkook'da benimle birlikte hareket etti. Diğerleri ne olduğunu anlamadıkları için anlamsızca bize bakmakla yetiniyorlardı.Rosé: ee- neler oluyor?
Ryujin: biliyoruz rosé. Neler olduğunu sende biliyorsun.
Tae: hey bizede söyleme zahmetine girecek misiniz?
Jk: Rosé'nin günlüğü-
Rosé: günlüğüme nasıl bakarsın?!
Jk: konumuz bu değil. O günlükte yazanlar...
Rosé: bakamazsınız,kimseye gösteremezsin. O benim özel hayatım. Ayrıca neden bahsediyorsun anlamıyorum. Konuyla alakalı birşey yokki.
Yeji: sadece jk'nin birşeyler olduğunu düşündüğü sayfalara bakarız.
Rosé:olma-
Yeji: madem birşey yok niye panik yapıyorsun? Sonuçta baksakta bakmasakta seni suçlayacak birşey bulamayacağız değil mi?
Birkaç saat sonra
Jennie: rosé açıklama yapmanı yeterince bekledik.
Rosé: bunu yapabilecek kadar ileri gitmem. Yapmam bunu. Beni hiç tanımıyor gibi davranmayın.
Jennie: başka kim yapabilir bunu? Şüpheli sensin. SEN
Yeji: tae... Tae yapabilir. Bunu nasıl unutabilirim...
tae: yapacak nedenim mi varmış?
Yeji: ONU TEHTİD ETTİN. EVET, HATIRLIYORUM. Kavga ettiniz... Koridorda onu tehtid ettin. Senin "eğer bunu öğrenirlerse seni yaşatmam." Dediğini hatırlıyorum. Chae'de "bana zarar vermeye mi çalışacaksın? Çok beklersin. Herkes duyana kadar bekle ve gör" dedi bundan öncesini bilmiyorum.
Hyunjin: tae?! BURADAN KİME GÜVENECEĞİM BEN?
yeji: chae birimize birşey demiş olmalı...
Ryujin: oyunda. Şu DC oyunu. Chae'yi öldürmek istediğini yazan biri vardı. O kişi onu öldürmüş olabilir.
Felix:notların düşük ama kafan çalışıyor en azından.
Ryujin: bir zahmet kafamızda çalışsın.
Ryujin: hyunjin kağıtları attın mı? Yazısına bakarak anlayabiliriz.
Hyunjin: yaa şey- ben onları baya önceden attım.
Ryujin: aferin sana. Çok harika şeyler yapıyorsun. Her neyse bugün daha fazla beynim kaldırmıyor. Yatıp uyumaya ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the class of red
Fanfictiongüneş ışığına maruz kalanların benliklerini kaybettiği dönemde 9 kişi geceyi okulda geçirmeyi planlar fakat sabah bu süreç sonlanıncaya kadar herkesin evlere kapatıldığını öğrenmişlerdir.okulda kilitli kaldıkları süre boyunca içlerinden biri can ve...