Birkaç saat sonra
Ryujin: tek çaremiz bu mu? Akışına yaşamak mı?
Jungkook:daha iyi fikrin varsa söyle. Böyle en azından daha stressiz.
Yeji ile sıralardan birine oturup diğerlerine bakıyorduk onlar ise sıralara oturup bize bakıyorlardı.
Chae ayağa kalkıp öğretmen masasında duran tahta kalemini aldı.
Chae: böyle boş boş durmayacağız herhalde. Hayatta kalmak için fikirlerinizi söyleyin.Yeji: Survivor'a döndük resmen.
Jk: kantinden yiyelim. Orada illaki yiyecek birşeyler vardır.
Yeji: yemekler iki haftaya kalmaz bozulur.
Jk: belki iki haftaya çıkarız buradan.
Ryujin: nasıl ısınacağız? Güneştende ısınamayız.
Yeji: kütüphanedeki kitapları yakabiliriz.
Chae bunları tahtaya yazdı.
Tae: eğer içimizden birimize birşey olursa ne yapacağız. Diyelimki biri merdivenlerden düştü.Ryujin: revirden birşeyler kullanırız.
Chae: aklınızda başka soru var mı? Temel ihtiyaçların hepsini karşılamanın bir yolunu bulduk.
Tae: bir buçuk gündür birşey yemedim. Açım
Ryujin: hepimiz açız.
Yeji: ben yemeğimi yemedim. Onlardan yeriz
Hyunjin: tae ve ben jk'nin yemeğinden aldık. Bizimkilerde duruyor.
Jk: benim neden haberim yok.
Tae: olmalı mıydı?
Yeji: kimlerin yemeği var?
Hyunjin:ben tae ve sen
Yeji: ben gidip yemekleri alacağım.
Gerçekten burada kaldık. En azından en sevdiğim sekiz kişiyleyim. Eğlenceli bile olabilir. Jungkook kulağıma eğilip fısıldadı.
Jk: ryujin diyeceğim şey yüzünden beni yargılama.
Ryujin: ne dediğine bağlı.
Jk: rosé'ye olan duygularımda biraz değişiklik oldu ve sanırım duygularımı kaybettim.
Ryujin: rosé'ye ne demeyi düşünüyorsun? Ayrıca zamanı gelince söyleyeceğin şeyin zamanı geldi mi? Rosé ile ilgiliyse sana tavsiye vermem için bunu bilsem işim kolaylaşır galiba.
Jk: pekii... Dışarıdan belli olmuyor ama chae ve rosé arasında büyük bir şey var. Hangisi benim için daha ileri gidebilecek gibi birşey. Buna kendilerine zarar vermekte dahil.
Ryujin: ne yani rosé ve chae SENİN için mi yapacaklar bunu?
Jk:heey o kadar mı kötüyüm?
Ryujin: ben bunu sen değil herhangi bir insan için bile yapmam. Bunu kimse yapmaz manyak mı bunlar?
Jk: evet...
Ryujin: şey- bu biraz fazla net oldu.
Yeji elinde yemeklerle döndü. En ortadaki sıraya bıraktı. Şuanlık elimizde fazla bir yemek yok ama kantindekilerde bir süre bizi idare ederdi. Herhalde eder değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the class of red
Fanfictiongüneş ışığına maruz kalanların benliklerini kaybettiği dönemde 9 kişi geceyi okulda geçirmeyi planlar fakat sabah bu süreç sonlanıncaya kadar herkesin evlere kapatıldığını öğrenmişlerdir.okulda kilitli kaldıkları süre boyunca içlerinden biri can ve...