6. bölüm: bir oçun gelişi 😝

125 12 18
                                    

Evet bu şarkıyı sn. Nilsuya, rumeysaya, ben bu sarkiyi soyledigimde sinir krizi geciren ircey18 e ve bölüme ithaf ediyorm.

***

Dünki konuşmadan sonra pek sasirmamistim. Nilsu zaten amcinin tekiydi. Okula kadar asla bulamazdı. O yuzden icim rahattı.

Sınıftaydık ve Sıddık kapıda erkan (😋) diye bi cocukla gıybet ediyodu sonra örtmen zili caldi. Bunlar hala kapıda dedikodu yapiyodu. Kapının arkasindayken Sıddık bisiler diyodu.

"Yaw kanka bu hoca iyi hoş da. çok kısa b-'' lafını bitirmeden dedikodusunu yaptığı matematik hocası kapıdan içeri girdi. bu sıddık uçma konusunda müq çünkki biyoloji hocasına rezil olurken de böyle ucmustu (kactanealiyon rezil etmek işimiz😎 skndadiakaaso)

Şükür hoca görmedi. Sonra yerimize gectik iste oturduk ders isledik felen

Sonra ben kafamdan sarki soylemeye basladim

KAZA KAZA BAKINCAAGGG

Sonra sozlerini kağıda yazdm

DERİNİNDE ACI VAAAGGGRRR

BİLMEYİNCE ACITAAAGN

KARINCANIN BELİNİ

SALDIRGANIN HALİNİ

ANLAYIP UNUTTURAAN

HERKESİN BİR KIÇI VA- kıç? Yanlışlıkla kic yazdım amk (gururla yasadim)

Iste sonra zil çaldı. Telefonum çalıyodu. Yine adaskim ariyodu sapsik

"ELOOOOO" (birazmuzikbirazdeniz evt bu sefer senin icin yazdim😎💅)

"Kardes. Bak cok siktirboktan bişi oldu" didi telasla. NOLDU DÜNYADA KAPAKLAR Mİ YASAKLANDI ACABA

"DÜNYADA KAPAKLAR Mİ YASAKLANDI!?!?!?AGAGAGAGAGAGGAA" diye bagirdim. Vallah atarm kendimi. O sırada kapıya dogru gidiyodum. Azcık gezem de hawli boyları kesem. Ehe.

"Yaw amin evladi bi dur. Kardeş ben bisi öğrendim. Nilsu sizin okulu bulmuş, kaydını oraya aldırmış." Tam o an kapıdan dışarı çıktım.

Karsimda biri duruyordu. Koridorda bana bakıyordu...

Sütaş kaşarı, Nilsu Kaşar.

Sütaş kaşarı, Nilsu Kaşar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MÜHTESEM YAZARDAN HEHE

Adask, stolk güçleri sayesinde nilsunun oraya gittiğini bulmus, hemn Berkitoştoşkoya söylemişti.

İMAM HATİP'TE GAY! (IRONİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin