7. bolum: Wish I were Heather

82 7 24
                                    

Sahura kadar oturup bolum yazmak mi iste neyzalik hareket

VE ARKADASLAR YORUM ATANI FALAKAYA TUTMUYORUZ YORUM ATINAMK

***

  Konserde amcı soyledikten sonra millet çıkıp kendi şarkı açmaya başladı. Arada hüzünlü şeyler de açtılar. Biri elenaor McEvoy-sophie acti. Biri jenny acti felen. Sonra ahmetin yanından ayrıldım, sahneye gittim.

  Tabii bedenim yanından ayrıldı, kalbim hala orda.

  aldim elime bilgisayari. O sarkiyi actim.

Heather.

  Parmkalarim arama yerine bu kelimeyi yazarken titredi. Sonra ilk çıkan videoya tıkladım.

  Sonra tam gözlerinin icine baktim.

  Duygusuzdu. Ben ona askla bakarken o beni gormuyordu. Bakıyordu sadece. Herkes bakar, onemli olan gormek

  Ama o beni hic gormedi. Uzun zaman oldu yanina geleli. Beni hic gormedi. Hep bakmayı tercih etti. Ama o da haklı. Okulun en imanlı cocugunu gay yapmaya calismak, akla hayale sığar mi?

  Benim hayallerime sıgar.

  Ben ona rahat bakabilmek icin eve gelmeyi istiyorsam, onu gormek icin okula gelmeyi istiyorsam, onu her fırsatta hayal ediyorsam demek ki imkansız degil.

  Siyah kuguya o zamanlarki hayat mottomu vermistim.

  "Hayal edersen gercek olur"

  Ben hayal ettim, ve bu gercek olmak zorunda.

  Sahneden asagi indigimde yanina gitmedim. Uzak, kuytu bir yere gittim. Onu da rahat izlemek icin.

  Bir sure sonra yanina o kiz geldi. Ahmetin o geldigindeki gozlerinin parlaklığını anlatamam.

But I watch your eyes as she
Walks by
What a sight for sore eyes
Brighter than the blue sky

  Ben ordan uzaktayım, o onu büyülüyor. Ben ölürken.

  Onu izlemeye devam ettim. Ve Conan Gray bagirdi

  Wish I were Heather

  Sarki bitti. Yangin bitmedi

  Sarki bitti. Aşkım bitmedi

  Şarkı bitti. Onun gözlerindeki parlaklık bitmedi...

  O gunden hatirladiklarim sadece bu kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  O gunden hatirladiklarim sadece bu kadar. Devami yok. Zaten bir sey de olmadi. En son kafamda kalan o ikisi.

  Simdi eve ada gelmisti. Yatagin ustunde oturmus ahmeti konusuyorduk..

  "Off" diyerek gozlerimi avusturdum. "Kanka, ben vaz mi gecsem acaba ya?" Dedim vazgecmeye yakin bir bakisla.

  Ada hemen sanki devletin sirlarini yayacakmisim gibi "kardes sakın!" Diye bagirdi.

  "Bak, hatirlamiyor musun  okuldakileri? Vazgectin de ne oldu. Bak, senin Abdurrezzak imam hatip lisesine gelme nedenin, meteye, eyube, buluta asik olman." Dedi ve bagdaj kurup oturdu.

  "Bak, eger o pic eyup gidip de senin onu sevdigini soylemeseydi sen suan burada olmayacaktin. Sen, ailenin istegiyle ve gay oldugun icin buraya geldin. Ama temel sebepleri bu degil. Asıl sebebi, o eyup pici ve nilsu yuzunden. Nilsu şahitlik yapmasaydi, sen suan bizim okuldaydin."

  "Yani, ben Berke soylemeyeyim mi?" Dedim yavasca.

  "Bak", "bir yerde aci cekmen her yerde ayni olacak degil. Ben bunu sana neden anlattim biliyor musun? Cunku basina gelenleri tekrar hatirla ve ders al diye. Bak, buluta asik oldun. O kadar acemiydin ki. Simdi bak, hemen kasla goz arasi nasil kazagini aldin ondan."

  "Bak oglum. Ilk seferdeki berk yok artık. Onlar geciciydi. Ama bu artik ustalık. Sen o hatalari tekrar yapmayacaksin. Kendine inan." Dedi ve yavasca omzumu destek vermek istercesine yavasca sıktı.

  "Off adaşk òyle diyosun da-" dedigimde bir anda bagirdi.

  "AY BANA DA FALAN DEME. BEN BURAYA EGLENMEYE GELDIM." dedi ve eski haline geri dondu..

  Sende mazi olmayacak Ahmet Sıfadüleşgaliçehre.

  Sonuna kadar savaş.

Selaminhello biçıslar yillar sonra bolumume hosgelmiske

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selaminhello biçıslar yillar sonra bolumume hosgelmiske

Bolum kisa surdu aslinda daha uzun surucekti ama iki bolum halinde paylasmak istedim yarin heralde yine sahura kadar beklersem bu saatlerde atarim ya da pazar atarim en gec

Hadi bbbb

Yorum atin yoksa size musallat olurum

-neyza

İMAM HATİP'TE GAY! (IRONİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin