Not: medya ya eklenmeyebilir siz kendiniz açın
Conan Gray - Heather
LaNet aLarMiN sEsiYlE uYanDiM buGun yEni oKulUmuN iLk gUnuYdu.
Alarmımı kapatıp yatakta doğruldum. Bugün yeni okulumun ilk günüydü
Ben Berk Kaya bAd bOy bir Gayim. The müslim ailem beni kendileri gibi müslüman sanıyorlardı fakat ben gay bir ateisttim ve ailem bunu bilmiyordu. Bu yüzden beni imam hatip lisesine göndermişti. Aslında başta istemiyordum ama orda daha çok erkek olacağı aklıma gelmişti ve kabul etmiştim.
Üstüme koyu renk ağırlıklı bir şey giydim ve giyeceğim kıyafetlerimi poşete koydum. Odamdaki lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Sonra da odamdan çıkıp merdivenlerden indim. Bizim evimiz tab2 dublex olacaktı çünkü bu bir wattpad eviydi sersemler.
Aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlamıştı kocaman bi sofra vardı ve ben tabiki SADECE portakal suyundan minicik bir yudum aldım ve evden çıktım çıkarken annem arkamdan su döküyordu aq malı.(ne yazıyorum ben aq)
İşte sonra bi köşede durdum ve renkli kıyafetlerimi giydim çünkü ailem beni mümin🛐📿 biri sanıyorlardı.
Kıyafetlerimi giydikten sonra okulun yolunu tuttum. Çok uzak değildi okul. Bu okula sadece erkekler ve kaos çıkartıp kenara çekilmek için gidiyordum çünkü ben çok hawli biriydim
Okula giderken arkadaşım Ada'yı aradım, o hem kızlardan hem erkeklerden hoşlanıyordu. Ama asla bana aşık olmazdı çünkü gay olduğumu biliyordu. Telefon bi kaç çalıştan sonra açıldı.
"Aloo? Ada?"
"Naber berkitoşko? Gidiyor musun yeni İMAM HATİP okuluna?" Beni gıcık etmek için konuştuğunu anlamıştım.
"Evet, gidiyorum okula. Sen ne yapıyosun?" O benim eski okulunda idi hala.
"Okuldayım işte. Sorma berkitoşko. Her tarafımda sevgililer var." Depppppppderin bi nefes aldı.
"Çok derin bir sekssizlik..." mal lan bu
"Napim" Dedim. Cool olwak😎
"Senagliyon" didi
"Zort" didim
"Alçak pust" didi
"Pezemenk" didim. Ondan sonra Ada yüzüme kapattı. Ada, Senagliyon.
Sonunda okula gelmiştim. Etrafa bakarak sınıfa girdim. Bir çok erkek görmüştüm ama hiç biri çekici gelmemişti nedense...
Sonra rastgele bir sıraya oturdum. Tam arkamı döndüm ve...
Onu gördüm.
Onu gördüm...
Sırasında tesbih, önünde kuran, kuran okuyordu ama o kadar çekici göründüğünden haberi bile yoktu... onun önünün önünde oturuyordum ve benim vAnIlyALi siGarA kOkUmU aLaBiLiYorDu. Ve ben...
Bu the müslim cocuga asik olmustum...
Ne yazıyorum ben amk. İremsu zeynos me yaptik ben yazdım son kalan beyin hucrelerimi burda harciycam tsk bb
-neyza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMAM HATİP'TE GAY! (IRONİ)
HumorAilesinin onu IYI bir müslüman olarak bilen ancak gay olan berkitoştoşto- işte berk ailesi tarafından imam hatip lisesine gonderilir. Gitmek istemeyen berk orda daha cok erkek olacagi için gitmek ister. Her şey yolunda gider fakat Berk o okuldaki en...