"Perspective Ariana"
Azi aveam ultima oră franceză și am zis că și așa nu am ce face la oră mă duc să văd ce face Andrei a trecut o săptămână de când nu am mai fosta acolo. Pur și simplu mă copleșește plânsul și nu pot să mă uit la el,dacă nu îl chemam pe Nuțu era bine că poate acum eram cu Mgk și eram fericită.
În fine am ajuns la "Rahova" că acolo îl țin,zici că a făcut cine știe ce l-a bătut pe Petre și îmi pare rău că Iulia e sora lui că ea pe lângă el e top,dar trecem peste. Le-am zâmbit celor de la pază am mers mi-am lăsat buletinul și acum aștept să îl aducă pe Andrei.
Când l-am văzut m-am ridicat de pe scaun păcat e geam între noi,asta mă doare cel mai tare și nu pot să fac nimic decât să mă rog că el o să iasă cât mai repede de acolo:
M:Ce face gălușca mea?Imi zice el și își pune mâna pe geam.
Ar:nu prea bine,îmi e dor de tine!spun întristată.
M:ai vorbit cu ai tăi despre noi,nu?îmi zice și își dă ochii peste cap.
Ar:da,păi îl ceratu pe Alex și am vrut să îl mai scap de la ceartă!îi zic și las capul în jos.
M:o să fie bine,o să ies în curând!Imi zice și își lipește capul de geam.
Ar:O să fac tot ce pot să te scot de aici,plus că toată lumea a aflat că noi am fost ceva!îi zic și încep să râd.
M:Dacă te întreabă de mine le zici că ies că vin eu peste ei!Imi zice și îmi face cu ochiul.
Am mai stat ceva,cu el de ce să vă mint alea douăzeci de minute la mine sunt ore întregi,pentru mine a fost un șoc că e aici și nu pot să îl i-au în brațe sau să îl sărut.
CITEȘTI
ᴅᴇᴍᴏɴ||ᴍɢᴋ 666 ʙᴇʟᴇᴀᴜᴀ
Fanfictionʟᴀ ꜰᴇʟ ᴅᴇ ʀᴇᴀʟɪꜱᴛĂ ᴄᴀ,ᴄᴇʟᴇʟᴀʟᴛᴇ! ꜱᴘᴇʀ ꜱĂ ᴠĂ ᴘʟᴀᴄĂ ᴇꜱᴛᴇ ᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴇᴀ ᴀ ᴄᴇʟᴏʀʟᴀʟᴛᴇ ᴅᴏᴜĂ ᴄĂʀȚɪ,ʟᴇᴄᴛᴜʀĂ ᴘʟĂᴄᴜᴛĂ!💍