(Fac o mică paranteză și vă spun că prietena mea MayaZaharia2 a început să scrie o carte la care o ajut puțin și eu,apar acolo,sper să vă placă și cartea ei,lectură plăcută!)💍♾
"Perspective Ariana"
Azi am avut o zi destul de proastă la liceu,grupul în care sunt m-a cam supărat bine nu direct ci indirect și mi-am dat seama de ceea,ce pățesc doar azi și acum când făceam clătite,când zicea Dani Mocanu "să n-ai încredere în femei" mi-am dat seamă că eu pun curul la bătaie pentru toată lumea arunc cu baniii în stânga și în dreapta și alți nu ar face nimic pentru mine,trec prin fenomenul de bullying și nici lui Alex nu vreau să îi spun pentru că el o să facă mare scandal dar și dacă îi spun lui Mgk o să iasă și mai urât. De trei luni nu știu cum să îmi mai gestionez situațiile și dese ori ajung să plâng sau să îmi vărs nervii pe cei apropiați pe care îi iubesc.
"Perspective Alex"
Sunt cu Ioana la "KFC" mâncăm și noi ceva,că eu merg la meditații la mate,oare surioara mea și-a revenit că era îngândurată și nu a vrut să îmi zică mie nimic,băi dragostea asta ce grea e,eu cu Ioana o ducem bine chiar nu îmi vine să cred,că mă suportă cineva non stop.
"Perspective Mgk"
Prieteni mei azi o să mă duc să îi zic Arianei că o plac,plus că știu că e supărată pentru ceva de la liceu că mi-a zis Andreea și o să o scot afară pe la două jumătate că nu se bagă devreme la somn și am timp să îi zic tot ce simt,până atunci îmi rezolv problemele cu,cei din B.U.G Mafia.
CITEȘTI
ᴅᴇᴍᴏɴ||ᴍɢᴋ 666 ʙᴇʟᴇᴀᴜᴀ
Fanficʟᴀ ꜰᴇʟ ᴅᴇ ʀᴇᴀʟɪꜱᴛĂ ᴄᴀ,ᴄᴇʟᴇʟᴀʟᴛᴇ! ꜱᴘᴇʀ ꜱĂ ᴠĂ ᴘʟᴀᴄĂ ᴇꜱᴛᴇ ᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴇᴀ ᴀ ᴄᴇʟᴏʀʟᴀʟᴛᴇ ᴅᴏᴜĂ ᴄĂʀȚɪ,ʟᴇᴄᴛᴜʀĂ ᴘʟĂᴄᴜᴛĂ!💍