ᴄᴀᴘɪᴛᴏʟᴜʟ 6

199 9 0
                                    

       "Perspective Maya" MayaZaharia2
Eu pentru că sunt cumnata lui Mgk știu tot ce se întâmplă cu el este foarte bolnav are hepatită A este în ultima fază și încearcă să plece cu Orlando în câteva săptămâni în Spania,unde este tratament pentru asta.Sunt foarte îngrijorată pentru el pentru că eu cu el suntem mai mult ca frați decât ca cumnați sper să se facă bine cumni.
     "Perspective Mgk"
A venit și seara și toată lumea se distra Ariana s-a retras înăuntrul "yacht-ului" așa m-am gândit merg îi dau ultimele vești:
M:ai puțin timp să vorbim?spun fără uit la ea și picioarele au început îmi tremure cu fiecare pas pe care îl făceam.
Ar:da,ești bine?spune ea și își ridică privirea îngrijorată.
   așez lângă ea și încercîmi adun tot curajul să pot să îi zic ceea,ce am și cum se vor termina lucrurile:
M:te iubesc!Și vreau să.....să îmi petrec ultimele luni cu tine,dacă și tu mai simți ceva pentru mine?spun și încerc o privesc.
Ar:și eu te iubesc!Dar,cum adică ultimele luni,pleci undeva?spune ea și începe își mute privirea prin cameră.
M:da,plec în Spania cu niște treabă!îi zic și încerc par convingător să nu pară e vorba de altceva.
Ar:și nu pot merge și eu?întreabă ea fără ezite.
M:nu,i-am zis lui Alex că nu te mai bag în probleme!spun și îmi pun mâna pe după gâtul ei.
Ar:dacă ziceți voi,așa să fie!spune ea și face contact vizual cu mine.
    Nu am mai rezistat și am sărutat-o trebuia să fac asta,trebuia să îmi pun afecțiunea toată în lunile astea cât voi mai sta pe aici💍

ᴅᴇᴍᴏɴ||ᴍɢᴋ 666 ʙᴇʟᴇᴀᴜᴀUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum