ᴄᴀᴘɪᴛᴏʟᴜʟ 9

161 10 4
                                    

     "Perspective Mgk"
Mă trezesc și azi lângă Ariana, zilele lângă ea îmi sunt numărate îmi pare așa rău va trebui plec.
    Boala se agravează și eu nu vreau decât fiu bine și rămân lângă ea, o privesc și doarme atât de frumos încât o i-au în brațe:
Ar:de, cât timp stai și te uiți așa la mine?îmi zice ea cu zâmbetul pe buze.
M:de zece minute...îi zic și îi dau un pupic pe frunte.
    Ea închide ochii la loc și cred, că adoarme am zis că nu mai are rost stau în pat așa plec spre bucătărie. Nu le am eu așa cu surprizele însă caut o rețetă de clătiteîi fac o surpriză Arianei. După ce mi-am pus toate ingredientele pe masă încep pun cantitatea scrisă în rețetă, sincer nu știam e așa greu pui făină într-un bol. Am dat pe jos, am dat pe mine, aiurea. Aveam de muncit în plus, a ieșit compoziția așa cum trebuie zic așa o bag la frigider pentru jumătate de oră. În jumătatea asta de oră am ieșit și am plecat la flotăria din colț și am cumpărat un trandafir pentru Ariana, așa să fac un "plating" ca în filmele alea romantice. După ce am ajuns acasă apuc de facut clătite, de ce fetele fac asta așa ușor și eu nu reușesc fac nimic adică m-am fript la degete de două ori când îmi face Ariana clătite la ea sunt gata în cel mult douăzeci de minute la mine au fost gata într-o oră.
   În fine după toată tevatura asta, am terminat de așezat tot pe tavă și văd Ariana era deja trează a fost surprinsă să vadă pe mine într-o așa ipostază romantică însă  i-a plăcut🤞🏻

ᴅᴇᴍᴏɴ||ᴍɢᴋ 666 ʙᴇʟᴇᴀᴜᴀUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum