Chapter 01

160 25 15
                                    

"මින්සු.. ඔයා දන්නවද මේ පාර අපේ එක්සිබිශන් එකට ස්පොන්සර් කරන්නෙ කවුද කියලා??" නෝරා මගේ ගාවට දුවගෙන ආවෙ කරේ එල්ලගෙන ඉදපු බෑග් එකේ පහළට වැටෙන්න නොදී අල්ලගෙන..

"කවුද?? කවුරුහරි ලොකු සල්ලිකාරයෙක් වෙන්න ඇති.."

නෝරාගෙ අතින් ඇදගෙන ඇකඩමි එකේ මීටින් රූම් එක පැත්තට යන ගමන් මං ඇහුවෙ ලොකු උනන්දුවකින් නෙවෙයි.. නෝරගෙ මේ පිස්සු වැඩ මට දැන් හොදට පුරුදුයි.. මොකක් හරි පොඩි දෙයක් අල්ලගෙන උඩ පනින එක නෝරගෙ පුරුද්ද..

"ඉඩියට්.. ඔයා මාව ඉග්නෝර් කරනවද??" නෝරා මගේ අත ගසලා දාලා තරහෙන් කිව්වා..

"යාහ්හ්හ්.. නෝරා අපිට පරක්කු වෙනවා.. ප්‍රොෆෙසර් බලාගෙන ඇති.. ඔයා එන්නෙ නැත්නම් මං යන්නම්.."

මං ටිකක් තරහෙන් කියවගෙන ගියා..

"හරි යමු.. ඒත් අහන්නකෝ.."

නෝරාපොඩි බබෙක් වගේ මගේ පස්සෙන් එන ගමන් දිගටම කියවනවා.. මං ලිෆ්ට් එක ගාවට ඇවිත් නතර උනා..

"යාහ්හ් මින්සූ ඒ RM, Suga දෙන්නා.."

"ඉතිං??" මං ලිෆ්ට් එක දිහා කලබලෙන් බල බල ඇහුවා..

"යාහ්හ් ඔයාට පුදුම නැද්ද??" නෝරා කියද්දි මං එක පාරටම නෝරා දිහා බැලුවා..

"ලිස්න්ට් නෝරා.. මං BTSලගෙ සිංදු අහනවා තමයි.. ඒ උනාට මට ඔයාට වගේ ඒක ලෝක පුදුමයක් නෙවෙයි.."

මං කියද්දි නෝරා මගේ දිහා බලාගෙන ඉදියේ මේ මොකෙක්ද මේ කියලා කියන්න වගේ.. ඇත්තටම මේක මට මාර බිසී වෙලාවක් නොවුණා නම් මං නෝරා එක්ක පාටියක් උනත් දාන්න යනවා.. මං දන්නවා නෝරට මේක ගොඩක් විශේෂයි කියලා.. ඒත් මේ ඒකට වෙලාව නෙවෙයි..

"අහ්හ්හ් එක්ස්කියුස් මී.. ඔයාලා යන්නෙ නැත්නම් පොඩ්ඩක් ඉඩ දෙනවද??"

එකපාරටම උගුරපාදන සද්දෙට පියවි සිහියට ආව මං ඒ පැත්ත බලද්දි දැක්කෙ ලිෆ්ට් එක හරස් කරන් ඉන්න අපි දිහා බලාගෙන ඉන්න කොල්ලො දෙන්නෙක්..

"ඒ ඒ පිටිපස්සෙන් ඉන්නෙ RM.." නෝරා මගේ කනට කරලා කියද්දි මං බැලුවා.. මාස්ක් එකකුයි කැප් එකකුයි දාගෙන ඉදපු ඒ මනුස්සයගෙ පෙනුනෙ ඇස් දෙක විතරයි.. චහ්.. ඇස් දෙකෙන් විතරක් මනුස්සයෙක් අදුරගන්න පුලුවන්ද?? මං කල්පනා කරා..

I am your MONO / KNJ / Completed Donde viven las historias. Descúbrelo ahora