Ayden pov
Ma plimb într un abis de întuneric infinit încercând sa găsesc ieșirea din aces loc blestemat .
Nu îmi amintesc ce s a întâmplat. Nici nu știu cine sunt. Doar ma plimb și sper sa găsesc o ieșire de aici.Scene diferite îmi apar în fața ochilor și încep sa mi amintesc. Știrile, meditația,ploaia,creaturile acelea,pădurea,foșnetul..iar în sfârșit.. chipul lui Axar. Fața lui ma calcă pe nervi. Pe lângă ca e ultimul răsfățat de bani gata ..mai e și ceva creatura dracului.
Mi as fi dorit sa am viata lui ,eu însă,nu am părinți. Au murit după nașterea mea intr-un accident ,iar eu am fost dat într un centru de plasament ,am muncit din greu sa ajung ceva în viata chiar dacă nu am avut multe șanse .
Sunt șomer. Am lucrat la un restaurant dar fost concediat săptămâna trecută datorita neîndemânarii mele. Am vărsat cafea pe noul meu șef deoarece sunt emotiv. Ma emoționez extrem de ușor, mai aveam puțin și lesinam la cat de stresat ma simțeam. Acum nu pot zice ca ma simt prost pentru asta. Șeful meu era un nesimțit și jumătate și oricum era sa ma concedieze într un sfârșit .
Fac ceva bani din meditații. Am timp sa mi găsesc un loc de munca.
Am 24 ani si sunt singuratic de când ma știu.
Nu am avut nevoie de prieteni în centrul de plasament. Pe atunci doar studiam și lucram la negru pentru a mi strânge putinii bani pe care i am folosit pentru a mi cumpăra un apartament.
Munceam 7 ore pe zi și făceam abia 50 lei pe saptamana,dar strânși ,în timp mi au prins bine.
O lumina puternica îmi străpunge pieptul si tresar deschizând ochii.
În jurul meu nu vad nimic. Încerc sa ma misc dar îmi simt mâinile legate. Eram pus pe un scaun. Brusc îmi aduc aminte de idiotul de Axar și ca a fost singurul pe care l am văzut inainte sa îmi pierd conștiința.
Sunt trezit din gândurile mele când simt ca o bucata de material este luata de pe fata mea. Închid ochii brusc la vederea luminii si mi pun mâinile pe fata.
Un chicot și o voce cunoscuta auzindu-se din stânga mea.-te ai trezit profu?
Puteam ghici ca axar m a legat ,acum dacă as afla și motivul.
-da mi drumul idiotule. Zic și strâng din dinți
-acum ai prins glas? Ieri fugeai de mine. Spune Axar amuzat de situație.
-dumnezeu mi a dat vocea, eu doar o folosesc .zice ayden pe un ton ironic.
-tu vorbești serios acum?
-de ce nu as face-o?
-nu moșu a creeat lumea frate ,îmi pare rău să ți zic
-știi ceva?nu ma contrazic cu un ...orice ai fi tu...pentru Dumnezeu.
-sunt un kor ..iar cel care te a speriat de mai aveai puțin și făceai pe tine este o umbra. Numele lui este
Elio.-poftim?nu cred ca exista asa chestii. Ați folosit lentile...si...sfori..ceva...nu știu...nu are cum...nu e real..ma minți pe fata.
Ma crezi atât de prost?-tu alegi dacă ma crezi sau nu. Eu doar ți am spus. Și tine cont ca nu am spus nimenui de asta pana acum.
Dacă nu îți ții gura o sa ajungi în mancarea dragonului sau într un azil de nebuni.-mancarea cui? Întreabă ayden crispat
-glumeam,nu exista dragoni.
-și totuși umbre și ce ai mai spus exista?
-Kori ,da.
-doamne visez?
-ai vrea tu sa ma visezi. Spuse Axar rânjind.
-ma scuzi?ești urat in spume.
-oh te rog știu ca sunt superb închide gura aia păcătoasă.
-măcar sa te minți singur ești în stare.ii răspunde ayden cu același tip de rânjet pe fata.
CITEȘTI
noaptea pacatelor [boyxboy]
Paranormalnu poți sa te ascunzi.oricat de mult incerci sa scapi, ei te te vor prinde mereu din umbra