,,To nevadí," odpoví a usměje se.
Pak ale vezme sníh a hodí mi ho taky do obličeje...
,,Hele, tohle se nedělá!!!"
Stejně se ale usměji, ale začnu po něm házet koule. Émilien samozřejmě nemůže zůstat pozadu a tak kouluje nás oba zároveň. Nakonec ty koule lítají všude a když se vrátíme na hotel, jsme úplně mokří.
Když vejdu do pokoje, Makula sedí na posteli.
,,Ahoj," pozdravím ji.
,,Čau," odpoví, ,,kde jsi byla?"
,,Za Émilienem. Co mě vyzvídáš? S Tarjeiem Boe vážně nerandím."
,,Ale já nic takového neříkám! Jen se ptám."
,,No tak já jsem ti jen odpověděla."
,,Byl tu trenér. Hledal tě."
,,Mě? Proč?"
,,Nevím. Máme za ním pak přijít. Obě. Jdeme?"
,,Ok."
Tak teda jdeme za trenérem. Musíme projít přes celý hotel a pak už jsme u našeho cíle. Makula zaklepe a trenér nás pustí dále.
,,Jsme tady," řeknu.
,,Skvěle. Rychle k tomu co jsem chtěl, ať se můžete jít dobře vyspat na zítřejší štafetu. Pojedete do Oestersundu. Uvidíme, jestli vůbec něco pojedete, ale být tam můžete, hlavně bych chtěl dát šanci Eli do sprintu, tak uvidíme. Takže zítra večer jedete do Švédska.. a jestli se vám bude dařit, pojedete do Hochfilzenu."
,,O můj bože, o můj bože, O MŮJ BOŽEEEEEEEEEEE!!!!!" Zaječí Makula tak nahlas, že se musí celý hotel otřásat.
,,Tak se jděte vyspat," pošle nás už radši pryč trenér.
,,Nashle," rozloučíme se a jdeme na pokoj.
,,Chápeš to? Světový pohár. S. V. Ě. T. O. V. Ý. P. O. H. Á. R!!!!!!!" řekne Makula, když jdeme po chodbě.
,,Chápu to," zasměju se. Myslela jsem, že by mohla být v pohodě, když už v SP i bodovala.
,,NEUVĚŘÍTE TOMU, CO SE STALO!!!!!!" vybafne na nás zpoza rohu Émilien.
,,Ty neuvěříš, co se stalo nám," řeknu.
,,Jedu do Oestersundu," řekne ve stejný moment jako já zařvu: ,,JEDEME DO OESTERSUNDU!!!!!!!!!!!!!"
Okamžitě se strhne velká objímačka.
,,Gratuluji. Společně si to užijeme!!!" řekne Émilien a my mu taky pogratulujeme.
,,Jestli pojedeme do Hochfilzenu, necháme tu Antonina a Fabiena," řeknu.
,,Neboj, oni si tu s Vetlem vystačí," řekne mi na to.
,,Mluvil tu někdo o mě?????" uslyšíme Vetleho vyprskneme smíchy. I Tarjei, který s Vetlem šel.
,,Jo jo. Zrovna jsme mluvili o tom, že si s Fabienem a Antoninem vystačíte," řekne Émilien.
,,Cože? Proč?"
,,Jedeme do Oestersundu. A pak možná do Hochfilzenu," řekne Makula.
,,To je super," řekne Tarjei, na kterého jsme úplně zapomněli, že tu stojí.
,,My si to tu spolu užijeme tak, že budete litovat, že jste ve světovém poháru a ne v IBU cupu!!!" Řekne Vetle.
,,Tak čau," rozloučí se Émilien.
ČTEŠ
My Prince
FanfictionOn byl její vysněný princ, ale ona nebyla jeho princezna. Anebo také příběh o jednom biatlonistovi a jedné biatlonistce, kteří se do sebe šíleně zamilují. A taky a dobrých i nepravých kamarádech.