Bir Haber, Bir Antlaşma ve "𝗕𝗶𝗿 𝗕𝗲𝗯𝗲𝗸"- *1. Bölüm*

26 3 1
                                    

Tak, Tak, Tak ve tak... Ayak sesleri geliyordu yine... Ve yine aynı kişi aynı sesler ve yine aynı korkular... Herkes ona bakıyordu ve herkes korkuluydu, Haber iyi de olsa kötü de olsa "𝗛𝗶𝗰̧𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝘆 𝗱𝗲𝗴̆𝗶𝘀̧𝗺𝗶𝘆𝗲𝗰𝗲𝗸𝘁𝗶" ve bunu bilen biri atıldı:

+'Hey ne yaparsın? Delirdin mi? 

-Delirmedim tabiki Adriana ama hiçbir şey bana engel olamaz hatta "𝗦𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗹𝗲"

A͜͡d͜͡r͜͡i͜͡a͜͡n͜͡a͜͡: Sen gerçekten delirmişsin Filon!

F͜͡i͜͡l͜͡o͜͡n͜͡: Bak ne olursa olsun ben yine kanlı canlı yanında durarım, sana söz veriyorum Asla ve Katta Bana birşey olmıyacak, Tamam mı? 𝗕𝗲𝘆𝗮𝘇 𝗭𝗮𝗺𝗯𝗮𝗸𝗹𝛊 𝗔𝗱𝗿𝗶𝗮𝗻𝗮'𝗺...

A͜͡d͜͡r͜͡i͜͡a͜͡n͜͡a͜͡: Ama ben çok korkuyorum...

F͜͡i͜͡l͜͡o͜͡n͜͡: Korkma, bak şu an gözlerinin içindeki koca evren kadar olan güzelliğe bizi küstürme

A͜͡d͜͡r͜͡i͜͡a͜͡n͜͡a͜͡: Ah Filon gene başladın neyse git

*Bir süre el ele tutuşurlar ve Filon haberi vermek için gider.. .

Korku dolu adımlarla ilerliyordu Filon aceba başıma ne gelecek diye düşünmeden edemiyordu, Hadi ama bu bir haberdi sadece vermesi gereken düşündü aceba Kraliçe Arina beni korur muydu diye Kraliçenin kuzeni ve Kral Orgosun çocukluk arkadaşıydı ama biliyordu ki Kral çok zalimdi acımasızdı yine de bu haberi onun dışında biri veremezdi bu çok tehlikeli olurdu sonunda Kralın olduğu odaya oluştu "Tanrım beni koru" diye içinden geçirdi sonra askerlere kapıyı açın dedi Askerler bile olacaklardan korkuyordu kapıyı açtılar Filon içeri girdi ve evet Kral Orgos Filonu fark etti onu bekliyordu...

𝙆𝙧𝙖𝙡 𝙊𝙧𝙜𝙤𝙨: Hoşgeldin Filon dedi (tahtından kalkarak) umarım güzel haberlerle gelmişsindir ee söyle bakalım ne oldu, sağlıklı mı? cinsiyeti ne?

𝙁𝙞𝙡𝙤𝙣: Merak etmeyin sayın kralım Kraliçemiz de bebek de çok iyi, bebek gayet sağlıklı bir sorun yok.

𝙆𝙧𝙖𝙡 𝙊𝙧𝙜𝙤𝙨: Ohh, Tanrıya şükür e cinsiyetini söylemedin tabi ya erkek dimi başka ne olacaktı ki zaten!

𝙁𝙞𝙡𝙤𝙣: (bir süre susar, konuşmaz)

𝙆𝙧𝙖𝙡 𝙊𝙧𝙜𝙤𝙨: B̲̅E̲̅N̲̅İ D̲̅E̲̅L̲̅İR̲̅T̲̅M̲̅E̲̅Y̲̅E̲̅ M̲̅İ ÇA̲̅L̲̅I̲̅ŞI̲̅R̲̅S̲̅I̲̅N̲̅ F̲̅İL̲̅O̲̅N̲̅ S̲̅A̲̅N̲̅A̲̅ D̲̅İY̲̅O̲̅R̲̅U̲̅M̲̅ C̲̅İN̲̅S̲̅İY̲̅E̲̅T̲̅İ N̲̅E̲̅?

𝙁𝙞𝙡𝙤𝙣: ((Ö☾l☽☾s☽☾e☽☾m☽ ☾d☽☾e☽ ☾k☽☾a☽☾l☽☾s☽☾a☽☾m☽  ☾d☽☾a☽  ☾b☽☾u☽ ☾h☽☾a☽☾b☽☾e☽☾r☽☾i☽  ☾s☽ö☾y☽☾l☽☾i☽☾y☽☾e☽☽☾c☽☾e☽ğ☾i☽☾m☽)) Kız oldu Kralım...

𝙆𝙧𝙖𝙡 𝙊𝙧𝙜𝙤𝙨: N̲̅E̲̅ D̲̅E̲̅D̲̅i̲̅N̲̅ S̲̅E̲̅N̲̅!!! (Sonra Arkasını dönüp biraz uzaklaşır) ASKERLER (Filon çok endişelenmiştir ama bu endişesi kendisi için değil Yeni doğmuş Prenses, Kraliçe Arina ve Biricik Adrianası için bana bir şey olursa onlar ne yapar korkusu) BANA KILICIMI GETİRİN VE HEKİMBAŞINI BURAYA ÇAĞIRIN ACELE EDİN

𝘼𝙙𝙧𝙞𝙖𝙣𝙖: (Askerleri görür ve onları durdurur) Ne oldu Kralımız ne dedi söylesinize

𝘼𝙨𝙠𝙚𝙧𝙡𝙚𝙧: Prensesimiz, Kralımız Orgos, Baş Sövelyemiz Filona bir şey yapmadı henüz hekimbaşını çağırmamızı istediler birde kılıcını (deyip giderler)

Maria, Abileri ve AblasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin