zorba olma knk ol knk

71 11 25
                                    

Chan uykulu yüzünü ovalayıp yavaşça yatağından indi ve maskelinin karşısına geçti.

"Merhaba? Sen Seungmin değil misin? Ben Chan"

Elini karşısındaki çocuğa uzattı ancak herhangi bir tepki alamayınca elini geri çekip ensesini kaşıdı.

"Konuşmayı sevmiyorsun demek,peki."

Hyunjin odaya girince ikiside kapıya döndü "oh yeni biri merhaba ben Hyunjin! Birde yemek saati geldi diğerleri beni yolladı"

"Merhaba Hyunjin bende Chan.Haber verdiğin için saol geliyorum"

Hyunjin,Seungmin'in yanına gidip Seungmin'in koluna girdi ve yemekhaneye doğru ilerledi.Chan ise hemen arkalarındaydı.

Ama düşünüyordu.O çocuk neden maske takıyordu? Üstelik onunla hiç konuşmamıştı ve uyandığında dibinde onu izliyordu.Tuhaf biri diye düşündü.

Yemekhaneye geldiklerinde en arkadaki etrafında pencere olmayan yerdeydiler hepsi ve el sallıyorlardı.Gidip masaya oturdular.Chan,Seungmin'in yanında,Seungmin herkese arkası dönük şekilde.Karşılarında Hyunjin,Jeongin,Minho yanyana ve Chan'ın yanında da Jisung,Felix ve Changbin.

Herkes yemeklerini yemeğe başlamıştı.Seungmin hariç.Minho kaş göz yaparak neden yemediğini sorduğunda Seungmin'de yanındaki Chan'ı gösterdi.

Chan kaş göz yaptıklarını fark etmişti ve "neden yemiyorsun? Eğer yüzün ile ilgiliyse sorun etme öyle bir insan değilim" deyip yemeğini yemeğe devam etti.Seungmin biraz daha durup düşündü ve yavaşça elini maskesine attı.Zaten yüzünün sadece sol tarafı yanmıştı bu yüzden göremezdi ancak sağ taraftada yer yer yaralı vardı.

Derin bir nefes alıp maskesini yavaşça çıkarıp kenera koydu.Chan,Seungmin'e direkt dönmemişti rahatsız etmek istemiyordu.Şimdilik göz ucuyla bakıyordu ve yer yer olan yaraları gördü.Zor olmalı diye düşündü.

Seungmin bu yere geldiğinden beri sürekli dalga konusu olmuştu.Diğerleri kendileri yerine başkalarıyla ilgileniyorlardı.Hoş, Seungmin alışmıştı.Yine sesler yükselmeye başlamıştı.

"Seungmin maskeli daha güzelsin sanki? Yemek yiyoruz burada midemiz bulanıyor"

Changbin ayağa kalkıp bunu diyen çocuğun yüzüne baktı."O yemeğin içine seni lime lime doğrayıp  tavuklu pilav diye yanındakilere yedirmemi istemiyorsan kes sesini"

Felix,Changbin'in kolundan tutup onu tekrar yerine oturttu.

Chan kötü hissetmişti.Böyle yapmaları doğru değildi.Masanın altından Seungmin'in sıktığı elini tuttu.Seungmin şaşkınlıkla Chan'a dönünce yüzünün tamamını görmüştü.Kötü şekilde yanmıştı ama gözleri hâlâ parlıyordu.Chan,Seungmin'e karşı bilmediği bir yakınlık hissetmişti.Mimikleriyle sorun yok diyerek yemeğine dönmesini istedi.

maske?-SeungChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin