Κεφάλαιο 1

46 5 3
                                    

Οι ακτίνες του ήλιου εισέβαλαν στο δωμάτιο μου , με αποτέλεσμα να ανοίξω τα μάτια μου .Πήρα μια βαθιά ανάσα κι χαμογέλασα. Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από όταν άφησα πίσω μου την παλιά μου ζωή.

Μένω πλέον με τον θείο μου τον Jacob κι τον παππού μου Billy. Επίσης έχω γνωρίσει τον Paul  ,τον Jared  οι κολλητοί του θείου μου. Έχω γνωρίσει όλοι την οικογένεια των Cullen . Με έχουν σαν κόρη τους , με αγαπάνε σαν να ανήκω στην οικογένεια τους. 

Δεν κρύβομαι πια , μεταμορφωνομαι οπότε θέλω κι μαθαίνω να ελέγχω σιγά σιγά τις δυνάμεις μου .

Διάλεξα να παίξω το παιχνίδι που παίζουν σχεδόν όλοι οι βρικόλακες, κι καλά ότι πάνε σχολείο να το τελειώσουν.Πηρα την απόφαση αυτή μόνο κι μόνο γιατί ήθελα να δω πως είναι στο Forks τα μαθήματα.

Το Forks είναι μια πόλη με λίγα άτομα ,όμως αρκετά για να νιώσεις ότι όντως ζουν άνθρωποι εκεί μέσα. Ο καιρός είναι σχεδόν πάντα μουντός , έχει ελάχιστες φορές ήλιο κι κάνει αρκετά κρύο. Έχει δάση καταρακτες ,παραλίες . Είναι πολύ όμορφο μέρος , δεν το περίμενα.

«Delaney έλα να πάρουμε πρωινό» άκουσα τον παππού μου κι σηκώθηκα με τόσο χαρά. Έτρεξα στο τραπέζι κι είδα τον θείο μου να φτιάχνει το πρωινό. Ο παππούς μου βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι λόγο μιας περιπέτειας που είχε παλιά με έναν βρικόλακα .

Παλιά λυκάνθρωπος κι βρικόλακας δεν τα πήγαιναν καλά , σαν κι σήμερα αλλά σε χειρότερο επίπεδο .

«παππου μου , πως είσαι σήμερα;» τον ρώτησα κι του χαμογελασα.

«αφου βλέπω το χαμόγελο σου , είμαι πολύ καλα» μου είπε χαμογελώντας κι πιάνοντας το χέρι μου . «μοιαζεις πολύ με την μητέρα σου » είπε κι συγκινήθηκε.

«ε Billy έκανε δουλειά κι ο Elijah όχι μόνο η κόρη σου» είπε ο θείος μου για να γελάσουμε κι να μην τον πάρει από κάτω τον παππού μου .

«ισχυει ο πατέρας σου ήταν από τους λίγους βρικόλακες που πίστεψα ότι μπορούν να αλλάξουν» είπε κι έφαγε λίγο από το φαϊ του .

«παππου μου , δεν είναι όλοι κακοί, έχω γνωρίσει καλούς βρικόλακες κι κακούς λυκανθρώπους, πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις κι το ξέρεις» του είπα κι εκείνος μου χαμογέλασε.

« δεν μπορώ να μην συμφωνήσω σε αυτό, όταν το τρανταχτό παράδειγμα είσαι εσυ» είπε κι γέλασε.   «σημερα Jacob θα την πας να δει το καινούριο της σχολείο κι έπειτα θα πάτε στην παραλία La Push» πρόσθεσε κι έφαγε άλλη μια από την μπουκιά του.

DELANEY 2 ( Behind Her Eyes)Where stories live. Discover now