Οι ημέρες πέρασαν , κι είχε φτάσει η ημέρα που θα πήγαινα στο σχολείο. Φόρεσα ένα απλό τζιν με μια μαύρη μπλούζα μακρυμάνικη, πήρα μια ζακέτα την τσάντα μου κι ήμουν έτοιμη.
«παππου φεύγω θα τα πούμε μόλις γυρίσω» είπα κι τον φίλησα στο μάγουλο. Εκείνος μου χαμογέλασε κι ανταπέδωσε στο φιλί κι εκείνος.
Δανειστηκα πρώτη φορά το αμάξι του θείου μου για να φτάσω πιο γρήγορα , είχα ήδη αργήσει. Έτρεξα στην τάξη μου κι χτύπησα την πόρτα.
«περαστε» άκουσα μια γυναικεία φωνή .Μπήκα μέσα κι είδα αρκετά μάτια να με κοιτάζουν. Χαμογέλασα στην εικόνα κι κοίταξα κάτω καθώς άρχισα να ντρέπομαι.
« συγγνωμη που άργησα , ονομάζομαι» πήγα να πω αλλά εκείνη με κοιτούσε λες κι προσπαθούσε να με διαβάσει.
«Delaney Mikaleson Black» είπε εκείνη κι φάνηκε ξαφνιασμένη. Αλλά μετά άλλαξε το ύφος της κι με ένα χαμόγελο πρόσθεσε «πρεπει να είσαι η καινούργια , ονομάζομαι Rebekah Hendrix, εγώ είμαι καθηγήτρια των μαθηματικών» είπε κι μου έκανε νόημα να κάτσω.
Όταν άρχισα να πλησιάζω τα θρανία παρατήρησα τον Stiles να μου χαμογελάει, στο Θρανίο καθόταν μόνος του κι βρήκα ευκαιρία να κάτσω δίπλα του.
Ήθελα να είμαι άνετη κι να μην σκέφτομαι πολλά όταν είμαι στην τάξη.
« καλή εντύπωση έκανες στην κύρια Rebekah ,συνήθως αρχίζει κι φωνάζει, είναι λίγο αυστηρή αλλά είναι κούκλα» είπε κι εγώ συμφώνησα .
«ισχυει είναι πολύ όμορφη» απάντησα κι την κοίταξα , εκείνη έκανε μάθημα ενώ εγώ καθόμουν κι ζωγράφιζα το τετράδιο μου . Ώρες ώρες νιώθω ότι έκανα λάθος επιλογή, και θα βαριέμαι ακόμα πιο πολύ με το σχολείο.Αλλά πιστεύω ότι θα είναι καλύτερα θα έχω μια φυσιολογική ζωη κάπως έτσι δεν είναι ;
«δεν μας είπες όμως Stiles το όνομα της κοπέλας σου »είπε ένα αγόρι που καθόταν δίπλα σε μια κοπέλα με πορτοκαλί μαλλιά ,το αγόρι ήταν ξανθό με πράσινα μάτια , φαινόταν γυμνασμένος κι αρκετά ψώνιο .
Τον κοίταξα κι έπειτα είδα τον Stiles ένιωθε άβολα κι κατάλαβα ότι τον έφερνε σε δύσκολη θέση.
«τουλάχιστον έχει κορίτσι για να σου πει το όνομα του εσένα που είναι το δικό σου ;» όλοι έβγαλαν έναν ήχο δηλώνοντας ότι η ατάκα μου ήταν γερη για να προσγειώσω λίγο την υπερηφάνια του . Εκείνος με κοίταξε με εχθρικό βλέμμα κι έπειτα κοίταξε κάτω.
«δεν χρειαζόταν όλο αυτό» μου είπε ο Stiles κι εγώ του χαμογέλασα .
«χρειάζεται δεν γίνεται να στην λέει ένας βλάκας» του απάντησα κι μου χαμογέλασε .
VOCÊ ESTÁ LENDO
DELANEY 2 ( Behind Her Eyes)
FanficΗ Delaney αποφασισμένη να αλλάξει κι να γίνει πιο δυνατή μπαίνει σε δύσκολα μονοπάτια που την βάζουν σε δοκιμασίες .Μέσα στις καινούργιες περιπέτειες της καινούργιοι έρωτες θα έρθουν στην επιφάνεια κι θα κάνουν την ζωή της ανω κάτω .Πως θα τον διαχε...