Cum spuneam după câteva ieșiri și povesti despre ceea ce vrem și cum suntem noi si despre relații, ajung sa ii cunosc fratele și cumnata cu care am stat la masa si ne prefăceam ca noi nu ne plăcem cel puțin asta voiam sa para, dar doar asta nu reușeam pentru ca eu ma rușinăm si ma emoționam si zâmbeam ca un copil mic care vrea o bomboana si o primește si se pare ca lucrurile nu au stat așa cum m-am gândit eu ca vor sta, adică ca nu voi mai trece prin despărțiri si alte iubiri si exact asta sa întâmplat eu cu Alex așa îl chema nu mai eram împreună si cumva știam ca relația la distanță nu a ținut pentru ca eu sunt o persoana care are nevoie de cealaltă persoana lângă ea.
Și a apărut el Eduard care ma făcut sa zâmbesc și sa îmi dau seama ca viața îți trântești niște lucruri si momente pe care nu le uiți, acele jocuri de copii in care alergați pentru ca va enervează celălalt sau când va tachinați si după el va ciufulește, aceste momente mici au însemnat mult pentru mine când nu le mai simte-am de un an aproape. A fost amuzant când ieșeam cu cățelul meu, da am un Bichon alb mic care adora sa alerge si sa se joace ceea ce adoram când îi vedeam ca se joaca, si eu discutam cu fratele Sebi si cu Ana despre viața lor, când Eduard vine către mine si ma gâdila si ne tachinam iar ei se uita la noi si zâmbesc pentru ca era ca in filmele acelea de comedie când se bat doi si unu ajunge pe jos pentru ca se împiedica, cam așa si la noi.
După acea seara continuam sa vorbim pe camera si sa glumim, când îmi spune ca sa distrat și îmi amintisem ca si prietena mea in acea zi încerca sa fie lângă el, sa glumească cu el si sa stea in apropierea lui, iar Eduard fugea de ea si venea lângă mine așa ca ea văzând asta a început sa ii spună unele lucruri care trebuia sa le afle de la mine pentru ca el încerca sa ma cunoască pe mine si eu aveam anumite bariere care nu au fost ușor de spart părerea mea iar ea voia sa îl cunoască pe el si eu le ofeream spațiu de ce sa ma amestec când da era atracție doar ca nu voiam sa ma grăbesc cu alta. In acea seara el ma întrebase:
- de ce o lași pe prietena ta sa se apropie de mine?
- o las pentru ca mi-a spus ca te place și nu vreau sa intervin...
- sti ca nu o plac
- de ce nu o place ca ea te place :)))
- pentru ca cu tine vorbesc și pe tine vreau sa te cunosc
- aaaa am observat dar credeam ca mi se pare totuși am mai discutat și nu putem fi împreună.
Aici sa încheiat discuția video și am vorbit prin mesaje dar in același timp vorbeam și cu prietena mea care era curioasa și nerăbdătoare sa ieșim toți și sa ne plimbam ca sa aibă timp sa îl cunoască mai bine și după ce am ras pe seama asta știind ce știu mam bagat la somn doar ca nu am adormit așa repede din cauza gândurilor și amintirilor de zilele trecute in care eram libera și fericita.Câteva zile mai târziu ieșim iar toți și deja când era vorba de mers pe undeva cu mașina ca Eduard avea mașina dintre toți eu am stat in spate in acea zi pentru ca prietena mea voia in fata cu el si am lăsat-o ceea ce lui Eduard nu prea părea sa ii convină dar in acel moment am deschis geamul din dreapta si m-am pus cu fundul pe marginea gemului si cu mâinile in aer adoram vântul si muzica din mașina aveam un vibe bun si distractiv, moment in care intru puțin in mașina si vad ca se uita prin oglinda la mine si eu privesc tot la el, după care ajungem si la destinație la un lac foarte mare frumos de poze, am stat am povestit ne-am jucat si când sa plecam către case Eduard a zis ca eu stau in fata de data asta ceea ce pe ea a supărat-o dar nu trebuia deoarece ea avea o relație de doi ani jumate si îl voia si pe Eduard, plecam de la lac ascultam muzica, povestim, radem ajungem acasă si după vreo treizeci de minute o ora ieșim doar eu cu Eduard și ne recunoaștem ca exista atracție și ca ne simțim bine unul cu altu doar ca nu vreau sa ne grăbim a înțeles după care fiind seara ma condus acasa si am continuat pe camera sa vorbim pana când am adormit cu telefonul pornit pe apel cu el.
CITEȘTI
O iubire visătoare
RomanceNe-am iubit, deși sa terminat... Viața merge mai departe dar noi vom merge mai departe? Nu știu dacă vreo data voi putea renunța la tine deși ne-am iubit am ales alt drum!