Buna! Am sa încep cu începutul am fost plecată cu iubitul meu ca sa petrecem doua săptămâni la el unde sa născut in deva sa facem Paștele și sa ii cunosc familia, sa petrecem timp împreuna si sa ma deconectez de casa pentru ca aveam nevoie atât eu cât si el, am petrecut clipe frumoase amuzante chiar a încercat sa cumpere un vin si a luat sec, ceea ce nu am băut ca nu am putut dar ne-am amuzat ca a încercat cu Pepsi si apoi a renunțat după câteva strâmbături care m-au făcut sa rad cu lacrimi. Am ieșit si pe afara am vizitat locul am cunoscut câțiva prieteni si am petrecut timpul împreuna ca si cum el nu ar trebui sa plece in Italia iar eu înapoi acasă, a sosit si acel moment in care el a plecat eu am venit acasă si ce se întâmpla in Deva rămâne in Deva, glumesc am avut parte de o experiența frumoasa si am avut parte de persoane frumoase cu un suflet cald si m-am simțit ca si acasă.
Doar ce m-am întors din Deva unde am avut parte de un Paste frumos alături de o persoana care și acum este lângă mine când am nevoie și ma bucur ca l-am cunoscut dar nu despre asta voiam sa scriu.
Revenind doar ce a trecut Paștele, am ieșit pe afara cu o prietena era frumos, cald și eram cu o prietena printr-un parc știți acel parc in care doar stai pe banca si povestești cu mulți copaci in jur si fără copii, ei bine in acel gen de parc am fost, și cum amândouă am avut subiecte de discutat la un moment aud telefonul meu care arată o notificare pe mess, deblochez telefonul și văd un "Bau" stau puțin pe gânduri și răspund la mesaj după care ii arat și prietenei mele și ea îmi da de înțeles ca tipul e super și ca ar trebui sa vb cu el ceea ce și fac continui sa vorbesc cu el.Si după câteva zile și mesaje ajungem sa ne vedem eu fiind îmbrăcată efectiv cu un hanorac blugi mai largi și o geaca de fâs, bine si înțeles ca a venit si prietena mea pentru ca eu singura nu mergeam, nu ma întrebați ce aveam in cap ca nu știu de ce am luat-o si pe ea .... Și mergem in alt parc unde avea loc întâlnirea el fiind intr-un tricou, blugi si adidași, si cu o bandana neagră ,ajunge lângă noi povestim toate okay, prietena mea deja spunea unele lucruri ca sa ma pună pe mine intr-o situație nașpa gen prima impresie proasta fata de el deși pe el, acele cuvinte l-au făcut mai curios ceea ce mi sa părut drăguț dar si ciudat adică dacă eu eram in locul lui ziceam okay atunci tipa e chiar inabordabila, dupa aceea zi am continuat sa vorbim si cumva de la primul contact am simțit ceva ce era greu de explicat ca si cum pe el îl căutam, se face seara mergem acasă si prietena mea fiind foarte darnica si in același timp deschisă a zis ca a început sa îl placa dar nu e sigura iar eu fiind o prietena buna am zis ca dacă vrea când mai ieșim îl chem si pe el dacă nu e pregătită sa vorbească ea direct cu el, au mai urmat și alte ieșiri ceea ce m-au făcut sa ma simt foarte bine și cumva deși prietena mea încerca sa se apropie de el ea având relație... da era acel gen de prietena, el se apropia de mine și asta ma atras pentru ca nu avea ochii pentru altcineva și asta mi se pare și in zi de astăzi ceva rar și de apreciat. Și așa cu cât ieșeam cu atât eram mai apropiați dar erau doar jocuri si provocări, in care noi ne atingeam sau ne aruncam unele priviri si ea intervenea iar pe mine ma amuza pentru ca noi deși vorbeam si ieșeam nu ne spune-am ca exista atracție sau ca am vrea sa încercam ceva ... oricum am avut câteva zile superbe si ieșiri in care am vorbit doar noi ca sa aibă totuși o impresie buna sau cel puțin sa vadă cum sunt eu nu cum se spune sau aude, am rămas puțin socata când am aflat ca impresia era buna încă de la început chiar dacă prietena mea încerca sa ma saboteze am rămas si eu cu o impresie buna si cu gânduri buna si unele sentimente inexplicabile momentan.
După ieșiri si impresii si jocuri am ajuns sa vorbim mai deschis și sa ne spunem anumite lucruri ca sa ne cunoaștem mai bine ceea ce ne place sau nu la noi la persoanele din jurul nostru, ne-a apropiat și mai tare realizând ca avem de fapt sentimente sau ca este o atracție între noi, am devenit repede prieteni și deși ne comportam ca și cum am fi împreuna nu eram... când voia se punea cu capul pe picioarele mele sau ma privea din oglinda retrovizoare sau ma gâdila pana muream de ras și asta ma făcut sa ma gândesc dacă el poate sa fie mai mult decât un prieten.
CITEȘTI
O iubire visătoare
RomanceNe-am iubit, deși sa terminat... Viața merge mai departe dar noi vom merge mai departe? Nu știu dacă vreo data voi putea renunța la tine deși ne-am iubit am ales alt drum!