Altă zi, alte probleme normal ca ma trezesc cu telefonul sunând și răspund:
Maria - Vi azi la școala?
Eu -Da, de la cât avem azi?
Maria - De la 12.
Eu - Okay la 11 plecam amândouă?
Maria - Da tu nebuna normal.
Eu - Bine prințesa ne vedem la 11.
Așa conversație între mine și Maria când e vorba de școala sau de ieșit pe afară, continuam cu apeluri și mesaje între mine și Eddy :
Eu - Neata
El - Neata
Eu - Ce faci?
El - La muncă tu ce faci?
Eu - Nu de mult m-am trezit și am văzut ca ploua așa ca încep sa ma pregătea de școala!
El - Aici nu ploua ce bine.
Eu - O sa vina și la tine nu fi așa fericit ca tu scapi de ploaie!
El - Ba nuuu, eu azi am chef de viața, de o distracție nu ma poate opri ploaia,alerg prin ea dacă ii.
Eu - Nașpa așa!
El - Ce ii nașpa?
Eu - Ca alergi prin ploaie :))
El - Ba nu ca și tu o sa alergi :))
Eu - Ba nuu!
El - Ba da!Cam atâta cu mesajele și după au urmat conversații despre pisicul meu, animalele lui de la casa care erau doar de el îngrijite și totuși aveam timp sa ieșim toți ca un grup happy ce eram ca după zile bune avem și zile rele unde prieteniile din grup se despart când uni nu își asuma responsabilitatea cuvintelor și faptelor sale. Mda și eu ca o prietena încerc vreo doua săptămâni sa calmez apele și sa ii împac pe acești doi băieți care au caractere diferite, unul din ei se aprinde repede mai ales când e vorba de persoana draga sau iubita ( Eddy ), iar celălalt reacționează impulsiv fără sa realizeze ca poate provoca o cearta ( Mița ).
Am încercat, Eddy a încercat dar degeaba ca pana nu a fost o seara cu cearta la modul țipete si aproape bătaie doar ca eu fiind de un metru si un pic am încercat sa îl calmez pe Eddy care era nervos văzându-l pe Miță cu Maria pe banca in parc vorbind si voia explicația de ce a zis acele lucruri când nu erau adevărate si după nu a mai răspuns sau căutat ca sa se lămurească pentru ca nu era drept nici fata de mine si nici fata de el ca acele țipete si discuți dintre mine si el sa rămâne in mintea noastră doar din cauza unei minciuni.După atâtea întâmplări si lămuriri sa aflu ca defapt Mită a spus acele cuvinte doar pentru simplul fapt ca băuse vin si ca el avea impresia ca eu încerc sa intervin între ei sau ca eu îl plac pe el de când încercam sa îl ajut cu Maria si sa fie mai aproape si sa fie bine ca si relație si sa nu mai umble cu alți dar din acea seara am realizat când ma privit in ochii mințind-ma ca ea nu a șters mesajele si ca nu știe despre ce vorbim si așa a făcut si cu Miță ca Eddy se da la ea si ca de aceea a ajuns Mită sa îmi zică ca dacă el nu era cu Maria încerca Eddy sa fie cu ea, ceea ce din acea seara o perioada nu am vorbit pentru ca eram foarte suparata pe ea adică ne știm de la generală, liceu si apoi seral iar ea ma minte pe fata si nu doar ca au avut noroc cu mine ca Eddy nu la bătut pe Miță dar nici sa fi zis " tu proasto chiar îmi pare rău doar ca nu am vrut sa afle Miță ca am șters mesajul de la Eddy unde totuși voia sa vb cu el la telefon ca sa rezolve problema fără alte complicați " si jur ca nu aveam nici o treaba o iertam si înțelegeam dar nu a făcut așa ceva, deci sa ajuns la a nu vorbi si a își vedea fiecare de viața ei alături de persoanele care știau cum e ea ca persoana si cum sunt eu ca persoana adică eu te iert, nu îți port ura, încerc sa fiu okay dacă sa greșit, etc.
Normal ca după aceasta seara totul in capul meu era vraiște si pe de alta parte, ma bucurăm ca am mers sa ne plimbam ca sa calmam apele si am mers in alt parc unde nu a trecut mult si a început o ploaie, ce zicea ca alergam prin ploaie, da nu alergam nici unde dar privind ochii in ochii eu făcându-ma roșie in obraji Eddy stand in fata mea a încercat sa ma sărute doar ca ghici ce eu m-am tras, da exact idioata de mine deși îl plac nu vreau sa îl simt acum pentru ca e acea frica dinainte de furtuna, si apoi apare soarele de care ai nevoie cu desăvârșire, s-a amuzat de acel gest al meu a înțeles si apoi fiecare a mers acasă ca eram aproape eu el mergea cu mașina ascultând unele melodii puse de mine!
CITEȘTI
O iubire visătoare
RomanceNe-am iubit, deși sa terminat... Viața merge mai departe dar noi vom merge mai departe? Nu știu dacă vreo data voi putea renunța la tine deși ne-am iubit am ales alt drum!