7

35 10 1
                                    

"homofobik derken?"

"yani işte masada konuştum dün erkek arkadaşım olsa nolurdu falan babam aniden yükseldi anlamadım ben de. neyse öyle boşver."

"bi erkekten mi hoşlanıyosun?"

"ha?"

"kim?"

"hahaha... şaka ya. yani öylesine sordum. tartışma olsun diye. yoksa yani... yok. öyle."

minwoo oturduğu salıncakta, bacaklarıyla sallanmaya başlamıştı. ikisi de hafifçe sallanıyodu şimdi.

"ben bi erkekten hoşlanıyorum."

İŞTE.

O AN.

VARYA.

YEJUN PARAMPARÇA OLDU YEJUN DÜNYANIN EN ZAVALLI LEVEL 1 HATTA LEVEL 0 İNSANINA DÖNÜŞTÜ.

YALVARDI TANRIYA DEDİ TANRIM TAM ŞU AN YOK OLSAM BUHARLAŞIP.

çok kırılmıştı.

"eheh... iyiymiş..." ensesini kaşıyarak söylenmişti. çok kötü hissetmişti cidden.

"dondurma alalım mı?"

"yok ben doydum sağol."

"anlayamadım."

"kimden hoşlanıyosun?"

minwoo gülümsedi, gözünü bisikletine dikti ve biraz duraksadı. "söylesem de anlamı yok ki asla karşılık alamam."

"belki yanlış kişiye aşık olmuşsundur bence bi daha bi bak yakınındadır belki aşık olman gereken kişi ne dersin? belki dikkatli bakamamışsındır aksaklık olmuştur belki."

"bi heycan yaptın sanki."

yejun çok gerilmişti. "yok ben öylesine hani üzülmeni istemiyorum yani anlarsın ya."

"en yakınımdakine aşık oldum zaten. uzun süredir de böyle. sanırım birinci yıla çoktan girdim. buraya gazete dağıtmaya ne zaman geldiysem o zaman işte."

"BURDAN BİRİ Mİ?"

minwoo başını olumlu anlamda salladı.

"neden bu kadar merak ettin ki?"

"merak değil sen neden söylemiyosun ki?"

"çünkü o kişi erkeklerden hoşlanmıyo."

"tamam ama ona söylemiyosun bana söylüyosun. onun erkeklerden hoşlanıp hoşlanmamasının bana söylemenle ne alakası var?"

AHSUSSHFJLS¥@;$*#;#& BU NE AMK

"dondurma yemek istiyorum."

hay dondurmanın bi sus ya.

"ben istemiyorum."

"çocuk gibi davrandığında çok tatlısın."

"iltifat etme bana hoşlandığın varmış."

minwoo kızarmış gibi görünüyodu ve yejun bunu hemen fark etti.

"yejun."

"minwoo?"

"dondurma istiyorum, hadi gidelim." ayağa kalktı ve bahçe kapısından çıktı.

"dondurmana sokayım ya bana aşıksın sanmıştım."

sen kendine kurguladın dünyayı, ben kendime sandım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin