Jméno a příjmení: Jake Goldfinger
Druhé jméno: Lucius, the Sun Bringer (přinašeč slunce)
Věk: 19
Rasa: Elementál - oheň
Kolik let je v krajině zapomnění: Přes půl roku
Zbraň: Vysouvací čepele, něco jako hand blade z Assassin's creed, ale vysouvají se ze hřbetu zápěstí a jsou dlouhé jako jeho předloktí
Zvíře: Nemá, zabil by ho
Povaha: Nepředvídatelná, jednu chvíli se směje jako malé dítě, zatímco trhá kytky a v druhé vraždí něčí rodinu se stejným dětským nadšením. Taky se liší hodně jeho reakce na ostatní podle nálady, někdy stačí jen lehká pomoc, a i o pár let později je schopen vám zachránit život, ale někdy ho zachráníte vy jemu a on vás ihned zabodne. Je zvídavý, všechno chce vyzkoušet. Ale jsou chvíle, kdy je naprosto vážný, a v tu chvíli je asi nejlepší schovat se na dně oceánu.
Něco o: Skoro vždy má u sebe silný alkohol, aby ho mohl spojit s ohněm. Nikde přímo nebydlí, protože jakmile se někde na chvíli usadí, zabije obyvatele blízké "vesničky" a musí utéct. V podstatě nikdo, koho kdy potkal, ho nemá rád. Touží po neomezené moci.
Vzhled: 170 cm štíhlejší postavy, nemá nijak moc mužnou postavu, jako velké svaly a široká ramena, ale spíš takovou mrštnou, to však neznamená že nemá žádnou sílu, několika ranami dokáže skolit vola, moc toho však nezvedne. Temně černé vlasy a zelené oči, po těle má různé popáleniny a jizvy.
Emery_Dragon stačí takhle?