Škola bytostí RPG

43 2 0
                                    

Jméno: Nicolas Blade (Gloro)
Věk: 17
Ročník: 7
Bytost: Polodémon
Schopnost: Sharpener - všechno, čeho se dotkne, včetně svého těla, může naostřit, nebo zašpičatět + bloodlust - když se někomu podívá do očí, ta bytost v něm uvidí svůj největší strach (když to aktivuje, zúží se mu zorničky), v podstatě to není schopnost, ale něco, co se "naučil" potom, co si prožil
Něco o: Nikdy nepoznal své rodiče, jméno si vymyslel. Vystřídal tolik pasťáků kolik jen do 10 let mohl stihnout, už tam mu přezdívali "Démon child" (Není to syn démona/démonky), protože jeho síla, rychlost, inteligence i hbitost přesahovali většinu dospělích lidí. Poté co utekl z posledního navštívil kouzelnický obchod, pokusil se tam okrást nějakého pána, ale přistihl ho. Zjistil že je to majitel obchodu a díky šikovným prstům začal Nicolase učit triky. Po dvou letech už uměl veškerá obyčejná kouzla, iluze, i mentalismus a začal se nudit. Našel v pokoji kouzelníka magickou knihu a začal se učit nekromancii. Vyvolával démony a dával jim úkoly, které vypadaly lehce, ale nikdy je nedokázali splnit. Po dalším roce udělal šílenost, vyvolal samotného Satana. Ten ho však obelstil, povedlo se mu splnit úkol a dostal jeho duši. Nabídl mu práci démona, aby mohl on plnit úkoly a tam dostal jméno Gloro. Vždy dostal každého smrtelníka a dostal vlastní unikátní schopnost a zesílení svalů, smyslů, i regenerace. Do školy ho poslali, protože není zkušený, a protože je to pořád z části člověk. Berou ho spíš jako mazlíčka, než jako jednoho z nich. Tohle vše dělá jen kvůli jediné věci: Stát se nejmocnějším stvořením na světě. Je to poddémon Camaela, ničitele. Když je vyvolán, je v pekle, nebo ho povolá vyšší démon, změní se do své démonské formy. Má po těle jizvy od všeho možnýho (seknutí, škrábnutí, bodnutí, atd.)
Povaha: geniální, egocentrický, manipulátor, showman, sám dokáže uvěřit vlastním bludům, vždy dostane co "potřebuje", většinu hádek vyřeší zesměšňováním, ale nedělá mu problém jít na pěsti, nebo i na nože
Vzhled:

)Povaha: geniální, egocentrický, manipulátor, showman, sám dokáže uvěřit vlastním bludům, vždy dostane co "potřebuje", většinu hádek vyřeší zesměšňováním, ale nedělá mu problém jít na pěsti, nebo i na nožeVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Demonská forma:

Hotovo, znovu a lépe_Tajin_

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hotovo, znovu a lépe
_Tajin_

Moje postavy Kde žijí příběhy. Začni objevovat