Castra Iuxtra Flumen Memoriae

33 3 1
                                    

Jméno: Argus

Příjmení: Goldfinger

Věk: 16

Povaha: Samotářská, nevyhledává společnost, ale zase není úplně dobře, když je sám se svými myšlenkami, vypadá jako by mu bylo vše lhostejné, většinou to tak je, jde mu hlavně o spravedlnost, třeba šikanu by zastavil ne proto, že by to mohlo mít následky na psychiku šikanovaného, ale protože mu to přijde nespravedlivý, přesto všechno emoce má, jenom je nedává najevo, ale pokud je na něm vidět, že je naštvaný, je nejlepší se schovat za nějakým neprolomitelným štítem, protože mu úplně neutečeš.

Zajímavosti: Je dosti chytrý, ale když je sám se svými myšlenkami, slyší v hlavě hlasy které ho nabádají k různým věcem, dobrým i špatným. Rád hraje na klavír, všechny své emoce vlévá do hry, takže potom může opět kontrolovat své emoce. Energetickou magii má stejně jako sestra Lucy po matce, i když je pokaždé lehce jiná. Jeho oba bratři i sestra mají zase magii po otci. Tábor bere jako ztrátu času.

Team: Fénix

Je zástupce: Ne

Kolik let je na táboře: Tohle bude poprvé

Magie: Recharge - Dokáže brát pohybovou energii všeho, čeho se dotkne a tu energii převést na zesílení fyzických vlastností. Zatím nedokáže odebrat moc energie, stejně jako ji moc neudrží v sobě. Taky není možné aby něco úplně zastavil (i když to bude ovládat perfektně).

Ship: Ve hře

Minulost: I přes všechnu magii bylo jeho dětství vcelku normální, ale on se stejně už od mala neukazoval emoce. Jeho magie se objevila opačně, napřed dokázal použít svoji energii, aby dal ránu silnější, než průměrného dospělého, a pak prospal celý den i noc. Poté se to začalo stabilizovat, když objevil že může i energii brát. Na druhém stupni se začal dostávat, kvůli svému nezaujatému výrazu, do potyček které sice většinou vyhrál, ale taky ho párkrát zbyli a proto má ty jizvy. Na tábor ho poslali, aby se naučil ovládat svojí magii, strávil čas s lidma jeho věku a možná začal dávat najevo emoce.

Rodina: otec - Steven Goldfinger (38 let)
matka - Violet Goldfinger (37 let)
sestra - Lucy Goldfinger (13 let)
bratr - George Goldfinger (13 let)
sestra - Susan Goldfinger (11 let)
bratr - Jace Goldfinger (8 let)
bratr - Cole Goldfinger (7 let)

Vzhled:

Alea200 Hotovó

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Alea200 Hotovó

Moje postavy Kde žijí příběhy. Začni objevovat