Jméno a příjmení: Michael Stevens
Věk: 16
Povaha: Neukazuje emoce, nebaví se moc s lidmi, přes den moc nevychází z pokoje, má rád noc
Něco o: Do sirotčince se dostal úplnou náhodou, když hledal domov v podobě opuštěného domu. Většinou ho najdete v knihovně a ven chodí hlavně v noci.
Jak dlouho je v sirotčinci: 1 měsíc
Minulost: Nikdo neví, kdo je, ani odkud pochází. Nejsou o něm ani žádné záznamy. Prostě se najednou objevil a toť vše. Vyrůstal v dětském domově, kde ho nikdo neměl rád. Bohužel s tím nemohl nikdo nic dělat, protože měl větší sílu, než kdokoli v jeho věkové kategorii. Později slyšel v hlavě hlas, který mu radil, že má všechny povraždit, a ve snech se mu zjevovala postava děsivě vyhlížejícího tvora. Ten mu řekl své i Michaelovo jméno, ukázal mu moc nekromancie, a poté s ním v deseti utekl. Napřed ho poslouchal, protože věřil, že mu radí pro jeho dobro, poté mu však došlo, že to dělá jen pro sebe. Začal se skrývat, aby nikomu neublížil, ale vždy se všude našel někdo, kdo vyvolával konflikty. S těmi se vypořádal, jako nic. Před měsícem, však našel tuhle budovu, a v domnění, že je opuštěná, tam vlezl. Od té doby tam přebývá a snaží se najít způsob, jak dostat Glora z hlavy.
Schopnost: V jeho těle přebývá démon Gloro, který ovládá nekromancii. Zároveň dodává Michaelovi sílu, rychlost, hbitost a možnost nekromancii využívat. Bohužel se Gloro snaží dostat přímo k moci, takže se musí Michael pořád bránit. Nikoho si nepouští k tělu, protože kdyby ztratil kontrolu, tak by mohl Gloro všechny pozabíjet.
Vzhled:
Michael-Gloro-
Tadá ali-expres