Kelpwings

27 6 5
                                    

No więc wiem że niektórzy lubią tworzyc swoje rasy smoków, no to ja też poszłam w tym kireunku. Co prawda to nie rasa a jedynie coś w stylu podgatunku morskoskrzydłych.

O to . . . 

Kelpwings!!!!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kelpwings!!!!!!

Więc tak, tu parę informacji vv

Kelpwingi (jeszcze nie znalazłam polskiego odpowiednika który dobrze by brzmiał TvT) występują zwykle w kolorach czerwieni, jednak mogą występować również we wszystkich odcieniach, pomarańczowego lub różu. Mają wielkie przypominające wodorosty lub algi błony na plecach i łapach które służą im do kamuflażu pod wodą. A wygląda to zwykle w ten sposób:

Kelpwing kładzie się na dnie owija wokół siebie ogon a płetwą ogonową zasłania swój pysk. Często wykręcają one również skrzydła w taki sposób że nawet najbystrzejsi pomylili by je z koralowcem bądź skupiskiem wodorostów.

Żyją one w wodach o dużym zasoleniu ok. 29‰, jednak po przebywaniu w słodkiej bądź mniej zasolonej wodzie, gdzieś tak może dobę, ich łuski zmieniają kolor na brudnawy, zgniło- zielony.

Podobnie jak deszczoskrzydłe i leafwingi mogą pozyskiwać energię ze światła słonecznego, wylegując się pod wodą. Gdy leżą w świetle słonecznym w obu wariantach kolorystycznych (słonowodnym i słodkowodnym) można zobaczyć lekkie pulsowanie na ich łuskach. 

Dodatkowe ciekawostki:

◾ Przebywanie w słodkiej wodzie jest dla nich stresujące i niekomfortowe.

◾ Posiadają ''szczątkowe" i lekko uproszczone świecące pasy, ale nadal umieją używać języka wodnego i je zapalać. 

◾ Nie posiadają własnego plemienia, i tylko niektóre trzymają się Królowej Korali, reszta to niezależni cieszący się życiem anarchiści.


Chciałam jeszcze powiedzieć: @Falcorin dziękuję ci za inspirację :DDDDDD


Artbook z wofOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz