KOZMİK ŞİFRE VE KADER PROGRAMI

54 1 0
                                    

20- KOZMİK ŞİFRE 20
Sonsuz Lütuf Anahtarı

*Allahu Latifun bi ibadihi yerzuku men yeşa. Ve hüvel Kaviyyül Aziz.* Şura suresi 19.ayeti

Allah kullarına çok Lütuf kardır. Dilediğini rızıklandırır. O Çok kuvvetli ve Çok Güçlüdür.

-Günde 100 kere okununca, Bolluk, bereket, rızık, rnerji, güç, kuvvet artar. Engeller kalkar, işler kolaylaşır, ummadık kapılar açılır. Her şey hayrımıza döner..

21- KOZMİK ŞİFRE 21
*Ve yerzukhü min haysü La yehtesib,ve men yetevekkel alallahi fe hüve hasbüh.* Talak suresi 3.ayeti

Ve onu ummadığı yerden rızıklandırır. Allah'a tevekkül edene, o yeter.

-Günde 100 okunur. Kader ve kısmet kapıları sonuna kadar şifa, hayır, bolluk, bereket için açılır. Ruhsal şifa olur, sıkıntılar Kalkar. Kozmik Kader Klavyesi, O kadar güzel yazılımlar yükler ki, Gönül ekranlarından, okunmaya doyulmaz.

22- KOZMİK ŞİFRE 22
Nura Kozmik Çağrı

*Rabbena etmim Lena nurena Vağfirlena. İnneke ala külli şeyin kadir. * Tahrim suresi 8.ayeti

Ey Rabbimiz! Nurumuzu tamamla ve bizi bağışla, şüphesiz ki sen her şeye kâdirsin.

-En büyük Nur- Işık- Aydınlık duasıdır. Güneşler dahi Nurunu bu şifreden alır. Günde 100 defa okunur. Af, Bağış, tüm hayırlı kapılar açılır. Kaderdeki, kötü yazılımlar tamamen silinir, en güzel programlar yüklenir. Sınırsız başarı, kuvvet, güç desteği ve Rabbin rızası gelir .

23- KOZMİK ŞİFRE 23
*Yu’til hikmete men yeşâu, ve men yu’tel hikmete fe kad ûtiye hayran kesîrâ* Bakara suresi 269.ayeti

Allah Hikmeti dilediğine Verir. Kime Hikmet verilirse, Ona pek çok hayır Verilmiştir

-Günde 100 kere okuyanın akıl, anlayış, feraset, zeka, hafıza müthiş artar. Telepati, kehanet medyumluk, ruhsal güçler, durugörüsü gelişir. Her işi hayırlarla kolaylaşır ve sonuçlanır. Ummadık yerden bolluk bereket artar. Madde ve mananın, kaza ve kaderin, olayların hikmet ve sırları ayan olur.

24- KOZMİK ŞİFRE 24
Kurtuluş Beratı

*Festecebna lehu ve necceynahu minel gamm ve kezalike nüncil mü'minin.* Enbiya suresi 88.ayeti

Hemen imdadına yetiştik. Gamdan kurtardık onu. İnananları işte böyle kurtarırız biz.

-Günde 100 defa okunur. Yunus Peygamberin balığın karnından kurtuluş beratıdır. Rabden garantili kozmik icabet fermanı. Ruhsal sıkıntılara, hastalıklara iyi gelir. Zihin detoksu sağlar. Okununca melekler yardıma gelir, kazaya, belaya engel olur. Duaların peşinden okunursa icabet garantisi olur, hiç bir şey engel olamaz.

25- KOZMİK ŞİFRE 25
Kozmik Sultan, Güç, Yardımcı

*Rabbi edhılni, Mudhale sıdkın ve ahricni Muhrece sıdkın vecalliy min ledünke Sultanen Nasira.* Isra suresi 80.ayeti

Rabbim beni sıdk ile dahil et ve beni sıdk ile çıkar. Ve bana senin katından bir yardımcı sultan kıl.

-Günde 100 defa okunursa Yaratanın Ledun- kendi katından çok büyük kuvvetle yardım gelir. Girilen yerde en iyi kabul olur ve her işi hallolur. Beyin bilgisayarına, musallat olan enerji varlıklar barınamaz, erir biter.. Enerji dostlar ve yardımcı melekler de devamlı yar ve yardımcı olurlar.

26- KOZMİK ŞİFRE 26
Kozmik Yardım

*Yahtassu bi rahmetihî men yeşâ , vallâhu zul fadlil azîm* Ali İmran suresi 74.ayeti

ASRA HİTAP EDEN DUALAR 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin