KOZMİK ŞİFRE VE KADER PROGRAMI

58 2 0
                                    

40- KOZMİK ŞİFRE 41
Kader Programı Sonsuz Güç-1

*Ya Gani, Ya Muğni, Ya Rezzak ve Ya Malik-el Mülk Kale. Rabbiğfirli, vehebli mülken la yenbegıyli, ehadin min ba'di inneke entel vehhab.* Sad suresi 35.ayet

Ey Rabbim. Beni bağışla, Bana , benden sonra kimseye vermeyeceğin bir hakimiyet, güç ver. Şüphesiz, ebedi Bağış sahibi yalnızca sensin.
-Günde 100 defa okunacak. Kıyamete kadar En Güçlü, zengin ve Her şeyin emrine verildiği Kral ve Resul Hz.Süleyman'ın şifresidir. Bu enerji çekilirse, sınırsız dünya ve ahiret zenginliği ile maddi ve Manevi kapılar açılır.

41. KOZMİK ŞİFRE 41
Kader Programı Sonsuz Güç-2

*Fesahharna Lehurrıyha, tecriy bi emrihi ruha en haysü esabe. Veşşeyatıyne külle bennaaın ve gavvasın, ve aharıyne mukarreniyne fil asfad.* Sad suresi 36-38. Ayeti

Rüzgarı da Müsahhar kıldık, emri ile istediği yere akıp giderdi. Bina ustası ve Zincirli dalgıç şeytanları da emrine verdik.

-Günde 19 kere okunacak. Hz.Süleymana verilen sınırsız güçlerin içinde, rüzgara binip seyahat eder. Emrine verilen Cinlere, dev binalar (Piramitler) yaptırır, hatta okyanusların altından kıymetli hazineler çıkarttırır.. Bu şifrede günümüzde uygulanırsa buna benzer sonuçlar alınabilir. Süleyma'nın gücü, enerjisi, zenginliği akar, gelir ve şimdilik rüzgar, yönlendirilerek bulutlara istediğimiz yerde yağmur yağdırabiliriz. Bu enerji varlıkları her şeyde kullanabiliriz.

42. KOZMİK ŞİFRE 42
Kader Programı Sonsuz Güç-3

*İnna sehharnel cibale mea'hu yüsebbihne bil aşiyyi vel işrak. Vettayre mahşureh, küllün lehu evvab.* Sad suresi 18-19 ayeti

Biz, aksam sabah onunla beraber tespih eden dağları, kuşları da toplu halde onun emrine vermiştik. Hepsi Ona yönelmiştir.

-Günde 19 defa okunur. Kozmik Elçi Peygamberimize verilen sınırsız güçlerden istifade şifresidir. Dağlar ve kuşlar aslında, yer ve gök'ü temsil eder. Okununca yer ve gök ram olup, birlik ve beraberlik içinde itaat eder, bütün faydalarını sunar, sırlarını açar. Dağlardan, içindeki madenlerin ve suların bilgileri alınabilir, kuşlar göklerin, atmosferin hatta uzayın bile sırlarını anlatabilirler.

43. KOZMİK ŞİFRE 43
Kader Programı Sonsuz Güç-4

*Ve Şededna Mülkehu ve ateynahul hikmete ve faslel hitab.* Sad suresi 20. Ayeti

Onun egemenliğini güçlendirip, hikmet ve hakkı batıldan ayıran hitabet sanatı verdik.

-Günde 100 kere okunur. İcabet kozmik şifredir. Okuyana Dünya ve Ahiret zenginliği verilir. Hızır ilmi olan hikmet, feraset, akıl, zeka , beyinsel fonksiyonlar artar ve gelişir. Sanatlı konuşma dili, hitabeti gelişir. Müthiş kozmik ilhamlar gelir. Sanki kaynağı, Hak'tan, akıp gelen, gönül dili konuşur. Sesine enerji yüklenir, canlanır, sanki ruh üflenmiş gibi, kelimelerinin tadına doyum olmaz.

44. KOZMİK ŞİFRE 44
Kader Programı Sonsuz Güç-5
KOZMİK DÖNÜŞ

*Ellezîne izâ esâbethum musîbetun,kâlû innalillahi ve inna ileyhi raciun.* Bakara suresi 156. Ayet

Onlar ki, kendilerine bir musibet isabet ettiği zaman. Biz muhakkak ki Allah içiniz ve muhakkak O'na döneceğiz derler.

-Her türlü musibet anında okunur. Bu şifre kötü bir olayın, olumsuz enerjisini kırar ve kaldırır, sonuç itibarıyla da hayırlara tebdil eder. ondan geldik ona döneceğiz. İlahi fermanı, iyileştirici kozmik ilaç gibi, gelir yaraları sarar. Şehitlerimiz ölümsüzlüğe uçtukları gibi, ayrıca ruhları itibariyle de yeryüzünde özgür dolaşma serbestliği kazandılar. Onlara ölüler demeyin diyen bir sonsuzluk mesajı ile muhatabız.

ASRA HİTAP EDEN DUALAR 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin