“Evladım yatsı namazını eda ettikten sonra sessiz bir yerde seni başka insanların rahatsız edemeyeceği bir ortamda Allah’a içtenlikle yönelip O’nun sana şans getireceğini ve bahtını açacağını bilerek ve idrak ederek şu mübarek ayeti kerimeyi 23 defa oku:
“Rabbenâgfirlî ve li vâlideyye ve lil mu’minîne yevme yekûmul hisâb.”
Bu kutsal ve mukaddes ayeti kerime şans duasının özünü teşkil etmektedir ve okuyan insanları daima şanssızlıktan kurtarıp nasiplendirmekte ve bu insanların içinde bulunan bahtsızlığı ve kısmetsizliği, talihsizliği ve nasipsizliği kaldırmaktadır.
İlgili Yazı: Sırlı Dualar Mucizevi Sonuçlara Vesile Olmaktadır
Fakat bu mübarek ayeti yatsı namazından sonra 23 defa okuduktan sonra, ayrıca şunları söylemelisin:
“İlahi şansımın yaver gitmesi, bahtımın açılması tamamen senin kudretine bağlıdır, kudret de tamamen senin ile alakalıdır; senden başka gidilebilecek ve müracaat edilebilecek hiçbir kapı olmadığı gibi senin dışında arzumu bilecek hiçbir makam da bulunmamaktadır zaten. Kudretinin tecellisi ve rahmetinin esintileri ile bize merhamet rüzgarlarını taşıyan da sadece ve sadece senin kudretindir. Ne olur beni şanssızlığımın kötü gidişatından kurtarıp bahtımın güzelleşmesi için önümü ve yolumu aç, bana meleklerini gönder ve o rahmet melekleri sağanak sağanak üzerime yağsın, amin.”
Şans Duası ve Yapılacak Diğer İşlemler
“Evladım bu tabirleri ve güzel ifadeleri de okuduktan sonra artık şans duasını bitirmiş olacaksın, bunu her yatsı namazından sonra aklına her geldiğinde yapmalısın, aklına gelmediğinde ya da zamanın ve vaktin olmadığında bu şans duasını erteleyebilir ve bir sonraki gün tatbik edebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA HİTAP EDEN DUALAR 1
SpirituellesArşı Titreten Dualar şehrimiz. Size Bir Sır vereceğim Dua kitaplarının yazarından eşsiz bir şaheser. Bu yeni hesabımdan aynı çizgide eserler takip edin