20.2. bölüm

1.8K 58 2
                                    

Tıkır tıkır tık. Neşeli ayak sesleri koridoru doldurdu. Beş yıl önce Siana'ydı. İyi bir ruh halindeydi ve koridorda koşarak gülümsüyordu. Eteklerini biraz yukarı kaldırmıştı ve koşarken bacakları görünüyordu. Öğretmeni Bayan Bethel, onu böyle görmüş olsaydı, onaylamayarak, onun çok "hanımefendi" olduğunu söylerdi. Ama öğretmeni bugün burada olmayacaktı! İstediği kadar koşabilirdi.

Siana yanlarından hızla geçerken hizmetçilerin  bakışlarını üzerinde hissetti. Atladı, koştu ve Alan'ın odasının tam önünde durmak için kayarak gitti. Genç Siana hevesle kapısını çaldı.

"Alan!" Kapıyı çalarken seslendi, "İçerde misin?"

İçeride bir hışırtı, ardından ayak sesleri ve kapı açıldı ve bir çocuk hâlâ saçlarını havluyla kurutmaya çalışıyor göründü.

"Alan!" Siana, "Sana söylemem gereken bir şey var!" diye ciyakladı.

"Nedir?" O sordu.

"Aldığım en büyük haber bu," diye heyecanla devam etti, "Şaşıracaksınız! Her neyse, bu sabah antrenmana gittin mi? Saçların ıslak."

"Evet," dedi ve onu içeri almak için kenara çekildi. Siana, kapı ile kendisi arasındaki boşluğu sıkarak odasına girdi. Öğretmeni onu şimdi görebilseydi! Siana'nın gelişigüzel bir şekilde bir oğlanın odasına girdiği bir nöbet geçirecekti.

Siana yatağına çöktü ve ayakkabılarını çıkardı, sonra yatağa geri düştü ve kollarını iki yana açtı. Arkadaşının tuhaflıklarına aşina olan Alan, buna aldırmış gibi görünmüyordu. "Peki, haberler ne?" diye sordu saçlarını hala kuruturken.

“Ah doğru!” dedi Siana, oturarak. Boğazını temizledi ve elini çırptı. “Yulia bir ilişki içinde!” ilan etti.

"Yuliya?" diye sordu Alan, kafası karışmış bir şekilde.

Siana saçının bir tutamını kıvırarak, "Dostum! Onu sen de tanıyorsun!”

"Ben ?" dedi Alan kaşlarını çatarak.

Siana gözlerini devirdi. "Tabii ki!" "Hafifçe çekik gözlü ve kızıl saçlı olan. Gözleri benimkinden daha koyu yeşil."

“Hm,” diye mırıldandı Alan, “emin değilim.”

Siana burnunun köprüsünü ovuşturdu. "Gerçekten bilmiyor musun?" diye sordu, bıkkınlıkla, "Onu birçok kez benimle birlikte gördünüz. Daha iki gün önce!"

"Ah, sanırım, "dedi.

"Dürüst olmak gerekirse Alan," dedi yenilmiş bir şekilde, "çevrendekilere daha fazla dikkat etmen gerek."

"İhtiyacım olan insanlara çok dikkat ederim," dedi düz bir sesle...
Siana, "Demek istediğim bu değil," dedi. İçini çekti ve yüzünü inceledi. "Her neyse, bir erkek arkadaş buldu."

“Öyleyse haberler neden bu kadar harika?” dedi Alan.

"Hiç şaşırmadın mı?" dedi Siana gözlerini kocaman açarak, “Çünkü bir ilişki içinde olabileceğimiz bir yaştayız. Bunun hepimiz için sonuçları var.” Alan omuz silkti.

Siana yenilgiyle ellerini havaya kaldırdı. "Beni garip hissettirdi," diye devam etti, "Ben de bir ilişki içinde olmak istiyorum gibi hissediyorum."

"Pekala, istersen yapabilirsin," dedi.

“O kadar kolay olsaydı, şimdiden birinde olmaz mıydım?” diye alay etti.

“Neden bu kadar zor olduğunu düşünüyorsun?” Alan'a sordu.

Siana bir an düşündü. "Birincisi, erkeklerle hiçbir temasım yok," dedi, "Hiçbir şekilde! Erkeklerle sosyal çevrelerde veya toplantılarda veya belki bir binicilik kulübünde tanışabilirsiniz. Yulia da öyle yaptı, binicilik kulübüne katıldı. Ama her iki seçenek de benim için sınırların dışında!”

Alan kaşlarını çattı. "Eh, sosyal çevreler ve toplantılar sadece yetişkinler içindir, bu yüzden mantıklı" dedi, "Ama yine de gerçekten istersen bir binicilik kulübüne katılabilirsin."

“Böyle insanlarla düzenli olarak tanışacak özgüvene sahip değilim ve genel olarak ata binmek için çok daha az,” diye açıkladı.

"Neden?" "Rahatsız mı?" diye sordu.

"Evet!" dedi ki, “Aslında ata binmeyi öğrenmek istemiyorum. Ve görünüşümden dolayı kendime pek güvenmiyorum.”

"Görünüm?" O sordu.

"Evet," dedi, "yakışıklı erkekler güzel kızlardan hoşlanır."

"Herkes böyle değil ama" dedi.

"Ama çoğu insan öyle," diye ısrar etti, "kırmızı, parlak saçlarıyla Yulia gibi güzel bir yüzüm yok. Hatta güzel sarı saçların var. Benimki sade ve kahverengi."

"Yeşil gözlerin var," dedi.

"Bu doğru, ama yeterli değil," dedi, "Bunun ötesinde ben sadece çirkinim. Diğer tüm kızlar güzel olmak için büyürler. Neden bu kadar kısa ve çirkin olmak zorundayım?”

"Yine de çirkin değilsin," dedi nazikçe.

Siana gözlerini kırpıştırdı ve Alan'a baktı, şaka yapıp yapmadığını anlamak için yüzünü inceledi. Ama değildi. Söylediği sözlerde ciddiydi ve bu Siana'ya neredeyse tüm şikayetlerini unutturdu.

Baştan Çıkarıcı ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin